طی حکمی از سوی مدیر عامل بانک رفاه:

ریس جدید اداره امور شعب بانک رفاه استان لرستان معرفی شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۸:۳۰
کد خبر: ۸۶۲۷۷۵
ریس جدید اداره امور شعب بانک رفاه استان لرستان معرفی شد
رئیس جدید اداره امور شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان طی آیینی با حضور مسئولان امر معرفی شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از لرستان ، در مراسمی با حضور کمال نادعلی مدیر امور ناحیه سه بانک رفاه کارگران و هیات همراه با تجلیل از خدمات فرشاد صید احمدی مدیر سابق، عزیز اله رحمتی منفردبه عنوان رئیس اداره امور شعب بانک  رفاه استان لرستان منصوب شد.

مدیر امور ناحیه سه بانک رفاه در این مراسم گفت: استان لرستان یکی از استان های معین دفاع مقدس و جوانان رشید این استان در شکوفایی و ثبات انقلاب اسلامی ایران نقش آفرینی های زیادی را ثبت و ضبط کردند.

کمال نادعلی با قدردانی از خدمات فرشاد صید احمدی رئیس سابق امور شعب استان ادامه داد: رئیس جدید امور شعب  لرستان از نیروهای بومی، کارآمد و توانمند است که امیدواریم با همکاری کارکنان استان در همه زمینه‌ها با ارائه خدمات بانکی باعث سربلندی استان  لرستان باشند.

وی خاطرنشان کرد: دو سرمایه اصلی در بانک وجود دارد که می‌توان به مشتریان و دیگری سرمایه انسانی اشاره کرد که در حوزه مشتری‌مداری همکاران ما باید حرف اول را بزنند.

فرشاد صید احمدی رئیس سابق امور شعب استان  لرستان  نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 21 ماهه خود در بانک رفاه کارگران استان  لرستان با تقدیر از همراهی و همدلی همکاران، برای رئیس جدید امور شعب استان آرزوی موفقیت کرد.

رحمتی منفردرئیس جدید شعب استان لرستان نیز ضمن تشکر از مدیرعامل بانک بابت حسن اعتماد وی و نیز با تشکر از خدمات تمام مدیران سابق استان که برای  لرستان زحمت کشیدند، با ارائه برنامه‌های خود، از مدیران و روسای شعب خواست: برای تحقق انتظارات مدیرعامل و ارتقای جایگاه استان بیش از پیش تلاش کنند.

خبر :محمود داودی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز