فرمانده انتظامی شهرستان آمل خبر داد؛

درگیری دوجوان؛ قتل و دستگیری قاتل در کمتر از ۱ ساعت

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۳:۵۳
کد خبر: ۸۶۲۹۸۱
درگیری دوجوان؛ قتل و دستگیری قاتل در کمتر از ۱ ساعت
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از نزاع و درگیری دو جوان و مرگ یکی از طرفین دعوا در این حادثه خبر داد و افزود: قاتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "نعمت الله آزادی" با اعلام این خبر، گفت: در ساعت 23 شب گذشته در پی تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و قتل جوانی در یکی از نقاط مسکونی شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل وقوع جنایت در بررسی های اولیه دریافتند، جوانی 23 ساله در پی وقوع درگیری با ضربات متعدد چاقو توسط جوانی دیگر که او هم 23  ساله بود  به قتل رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: تحقیقات کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی حاکی از آن بود که قاتل پس از ارتکاب قتل به منزل یکی از بستگان مراجعه و سپس متواری شد و خانواده وی نیز از موقعیت وی اطلاعی ندارند.

سرهنگ آزادی، گفت : کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم را در یکی از مناطق مسکونی شهرستان آمل شناسایی و با هماهنگی قضائی قاتل را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: متهم در تحقیقات اولیه اظهار داشت مشاجره بین مقتول و یکی از دوستانش اتفاق افتاد و وی ناخواسته وارد این مشاجره شده که برای رهایی از صحنه،ضربه ای با چاقو به مقتول وارد کردم و از محل متواری شدم.

سرهنگ آزادی در پایان با بیان اینکه حمل اجسام بران مثل چاقو و موارد مشابه، توجیه عقلائی ندارد، اظهار داشت : در زمان بروز خشم ، تصمیم گیری برای فرد سخت و دشوار می شود و فرد از هر ابزاری برای تخلیه روانی خود استفاده می کند و در این مواقع ابزاری مثل چاقو منجر به حوادثی ناگوار می شود.

 

نظر شما
پرونده ویژه