درخشش رکابزنان استان در روز اول مسابقات قهرمانی کشور

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۹:۰۴
کد خبر: ۸۶۴۰۲۱
درخشش رکابزنان استان در روز اول مسابقات قهرمانی کشور
رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت:مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور روز گذشته با درخشش رکابزنان خراسان رضوی با حضور 95 دوچرخه سواری در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهدی روزبهان در این خصوص اظهار کرد: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در رده سنی جوانان روز گذشته 8 تیرماه در پیست مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد آغاز شد.

وی افزود: تیم دوچرخه سواری خراسان رضوی متشکل از عماد محمدی ، امیر حسین محمدی و سینا غلامی از مشهد و داوود محمد ابادی و ابوالفضل امین الرعایا از نیشابور بامربیگری و سرپرستی محمد خدیو زاده توانستند در روز اول مسابقات در رشته های تیمی با مدال طلای ۴۰۰۰ متر تعقیبی و مدال نقره تیم اسپرینت با اقتدار کار خود را آغاز نمایند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی ادامه داد: در رشته اسکرچ نیز مدال طلای عماد محمدی و برنز امیرحسین محمدی به جمع مدالهای این تیم افزود.

روزبهان افزود: در رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی کشور ۹۵ دوچرخه سوار در قالب ۱۹ تیم از استان های کشور در دو رشته پیست و جاده تا دهم تیر ماه با هم رقابت می کنند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی بیان کرد: دوچرخه سواران دیروز در بخش سرعت، امروز در بخش پیست و تایم تریل جاده و روز دهم تیر ماه در بخش استقامت جاده با هم رقابت خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز