رنجبر:

دست دلالان از بنگاه‌های معاملات ملکی حذف شود/ دلالان تاثیر زیادی در بالا رفتن اجاره بها دارند

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۹:۴۷:۱۰
کد خبر: ۸۶۶۰۵۳
دست دلالان از بنگاه‌های معاملات ملکی حذف شود/ دلالان تاثیر زیادی در بالا رفتن اجاره بها دارند
فرماندار کرمانشاه گفت: دست دلالان از بنگاه‌های معاملات ملکی باید حذف شود، دلالان نیز تاثیر زیادی در بالا رفتن اجاره بها دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با اشاره به شرایطی که در حوزه گرانی اجاره بها در کرمانشاه رخ داده گفت: اجاره بها به صورت غیرمتعارف و غیرمنطقی بالا رفته که هیچ سنخیتی با نرخ تورم ندارد.

او افزود: اگرچه خلأهای قانونی در زمینه برخورد با گرانی اجاره بها وجود دارد اما بی‌قانونی مطلق نداریم و این خلأها نباید زمینه سواستفاده برخی از افراد را فراهم کند.

رنجبر ادامه داد: متاسفانه بسیاری از افرادی که اجاره بهای زیاد برای ملک خود در نظر می‌گیرند تمکن مالی هم دارند اما به اجاره بها به عنوان یک محل درآمد نگاه می‌کنند.

او از تاثیرگذاری قابل توجه بنگاه‌های معاملات ملکی در زمینه معاملات مسکن یاد کرد و افزود: بنگاه‌ها می‌تواند نقش بسزایی در کاهش اجاره مسکن داشته باشند.

فرماندار کرمانشاه از بنگاه‌های معاملات املاک خواست از صاحبخانه‌هایی که قیمت های غیرمتعارف پیشنهاد می‌دهند، ملک نپذیرند تا آنها نیز از مواضع خود کوتاه بیایند.

او تاکید کرد: البته مواردی هم به ما گزارش شده که مردم بخصوص در محلات فقیر و حاشیه نشین شهر از اثرگذاری بنگاه‌های معاملات ملکی در گرانی اجاره بها گلایه داشتند.

فرماندار کرمانشاه، خواستار حذف دست دلالان از بنگاه‌های معاملات ملکی هم شد و عنوان کرد: این دلالان نیز تاثیر زیادی در بالا رفتن اجاره بها دارند.

رنجبر معتقد است اگر مجموع این اقدام ها به خوبی صورت گیرد، باید افزایش اجاره بها نسبت به سال گذشته حداکثر ۱۵ تا ۲۰ درصد باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز