عامل در کاهش آسیب های اجتماعی است / از این پس دهیاران، سفیران توسعه ورزش همگانی در روستاها خواهند بود

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۵:۲۸
کد خبر: ۸۶۶۱۱۶
عامل در کاهش آسیب های اجتماعی است / از این پس دهیاران، سفیران توسعه ورزش همگانی در روستاها خواهند بود
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل و سرپرست ورزش های همگانی استان با بیان این که " از این پس دهیاران، سفیران توسعه ورزش همگانی در روستاها خواهند بود " ، ورزش را مهمترین عامل در کاهش آسیب های اجتماعی دانست.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا، قدرت الله شمیرانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل و سرپرست ورزش های همگانی باحضور در اولین کارگاه توسعه ورزش همگانی در روستاهای استان البرز که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: این برای اولین بار در هیئت ورزشهای همگانی و مجموعه ی ورزش استان است که جای پرداختن به کارهای نمایشی و همایشی، اقدامی عملی برای توسعه ورزش در روستاهای استان صورت خواهد گرفت.

 
وی افزود: در همین راستا این نشست و کارگاه در جهت هماهنگی برای توسعه ورزش در روستاها و ایجاد خانه های ورزش روستایی برگزار می شود.
 
شمیرانی با اعلام خبر تجهیز 50 روستا به تجهیزات ورزشی گفت: در مورخ 19 تیرماه در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج، از ساعت 8 صبح، اقلام و تجهیزات مربوط به رشته های مختلف ورزشی در اختیار دهیاران روستاها قرار خواهد گرفت.
 
وی با بیان این که " مطمئنا ورزش مهمترین عامل در کاهش آسیب های اجتماعی است " ادامه داد: سعی داریم با کمک دهیاری ها کارهای زیر بنایی انجام داده و در کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه خصوصا در روستاها تأثیرگذار باشیم.
 
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل تأکید کرد: از این پس دهیاران، سفیران توسعه ورزش همگانی در روستاها خواهند بود.
 
وی با اشاره به برگزاری دوره های مربیگری ویژه دهیاران، اضافه کرد: می خواهیم با همفکری و همیاری شما عزیزان، خود دهیاران به مربی ورزشی تبدیل شده و در این زمینه توانمند و متخصص شوند.
 
سرپرست ورزش های همگانی استان البرز ادامه داد: تشکیل کمیته توسعه ورزش همگانی در روستاها گام بعدی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: قطعا همه ی ما نسبت به روستاها دِین، عرق و تعصب ویژه ای داریم و می خواهیم که این مناطق نیز از امکانات و توسعه ی ورزشی برخوردار شوند.
 
شمیرانی تصریح کرد: هر چه دهیاران نسبت به توسعه ی ورزش جدی تر باشند انگیزه و تلاش ما نیز برای ایجاد زیر ساختها و تجهیز ورزشی روستاها بیشتر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز