سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش خبر داد،

افتتاح و بازسازی ۱۰ باب مدرسه تخریبی در استان گلستان تا اول مهرماه

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۲:۴۷
کد خبر: ۸۶۶۱۸۹
افتتاح و بازسازی ۱۰ باب مدرسه تخریبی در استان گلستان تا اول مهرماه
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش از بازسازی و افتتاح 10 باب مدرسه تخریبی در استان گلستان تا قبل از شروع مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا به نقل از  معاونت روابط عمومی و اداره اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش، سید جواد حسینی در سفر به استان گلستان و در حاشیه آئین کلنگ زنی پروژه‌های آموزشی در شهرستان آق‌قلا با قدردانی از جامعه خیرین مدرسه‌ساز، اظهار کرد: در ابتدای سال جاری وقوع سیل در برخی استان‌های کشور مشکلاتی را به وجود آورد اما سیل مهربانی‌ها که از سراسر کشور به سمت استان‌های سیل‌زده سرازیر شد باعث تسکین آلام مردم سیل‌زده شد.

وی به بسیج همه مردم، نیروهای مسلح، دولت و قوای سه‌گانه در کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده اشاره و تصریح کرد: یک هزار و ۴۰۰آموزشگاه کشور در سیل آسیب دید و با مساعدت خیرین مدرسه و سازمان نوسازی آموزش ‌و پرورش بخشی از مشکلات مرتفع شد.

حسینی با اشاره به تخریب ۲۴مدرسه استان گلستان در اثر وقوع سیل، خاطرنشان کرد: ۱۰مدرسه تا مهرماه آماده بهره‌برداری می‌شود و بقیه نیز تا سال آینده بازسازی و آماده بهره‌برداری می‌شود.

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش در خصوص بهسازی مدارس اظهارکرد: ۸۵میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر این مدارس نیاز است که ۲۰میلیارد تومان توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و ۴۰میلیارد تومان نیز توسط خیران مدرسه‌ساز تعهد شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز