در جمع خبرنگاران :

تلاش می‌کنیم زمستان امسال مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در خرم آباد برگزار شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۱:۲۳:۳۰
کد خبر: ۸۶۶۲۷۶
تلاش می‌کنیم زمستان امسال مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در خرم آباد  برگزار شود
وزیر ورزش و جوانان گفت: با بهره برداری از سالن سرپوشیده دوومیدانی خرم آباد شرایط برای میزبانی رقابت های قهرمانی داخل سالن آسیا در این لرستان فراهم شده است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ دکتر مسعود سلطانی‌فر روز پنجشنبه درسفر به خرم آباد به  خبرنگاران اظهار کرد: سالن ورزشی سرپوشیده  دو ومیدانی خرم آباد  که پس از ۱۲ سال افتتاح شده است  از زیباترین، بزرگترین و موثرترین اماکن ورزشی کشور با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع محسوب می شود.

او با اشاره به فراهم شدن امکان برگزاری رویدادهای بین المللی در  مجموعه سالن سرپوشیده خرم آباد،افزود: تلاش می‌کنیم زمستان امسال مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در لرستان برگزار شود.

دکتر سلطانی فر  با اشاره به استعداد ورزشکاران لرستانی در مواد مختلف دو و میدانی ،خاطر نشان کرد: پیشرفت اجرایی این سالن تا سه سال گذشته حدود ۳۵ درصد بود که با تلاش وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی مابقی طرح تکمیل و بهره‌برداری شد.

او  با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته ۴۰۰ ریال برای تکمیل سالن هزینه شده است ،عنوان کرد: ارزش اقتصادی این مجموعه امروز بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال می باشد.

وزیرورزش وجوانان  با بیان اینکه ۲ مجموعه مشابه  دوومیدانی خرم آباد   در اردبیل و یزد نیز بهره برداری  خواهدرسید ،گفت: در حال حاضر بیش از سه هزار و ۷۰۰ طرح نیمه تمام ورزشی کشور در حال اجرا است.

دکتر سلطانی فر  اولویت وزارت ورزش جوانان را همزمان با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های کوچک، افتتاح ۱۱ سالن سرپوشیده چند منظوره با ظرفیت ۵ تا ۶ هزار نفر  برشمرد و یادآورشد: همچنین چند استادیوم ۱۵ هزار نفری فوتبال نیز در دستورکار قرار دارد  که تکمیل استادیوم مجموعه خرم آباد  در اولویت است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز