معاون دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه:

تبعیض در ادارات؛ مصداق بارز نقض عدالت و حقوق شهروندی است

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۵:۰۸
کد خبر: ۸۶۶۶۳۳
تبعیض در ادارات؛ مصداق بارز نقض عدالت و حقوق شهروندی است
معاون دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: تمام دستگاه‌های استان موظف به رعایت قوانین توام با حفظ حقوق شهروندی هستند و حق تبعیض در ارائه خدمات را ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه، ️حسن ایمانی مقدم معاون دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: ارائه خدمات به شهروندان بر اساس ضوابط و قوانین بایستی مطابق عدالت با رعایت حقوق شهروندی باشد.

او گفت: تسریع در انجام ارائه خدمات برای افراد با نفوذ، برخورداری از امتیازهای ویژه و … مصداق بارز نقض عدالت و حقوق شهروندی است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بیان داشت: این گونه رفتارها براساس بند ۹ اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یکی از مصادیق تبعیض ناروا شمرده میشود.

او با تاکید براینکه تمام دستگاه های خدمات رسان استان موظف به رعایت قوانین توام با حفظ حقوق شهروندی هستند، اعلام کرد: بدیهی است در صورت مشاهده تبعیض ناروا در راستای صیانت از حقوق عمومی برخورد جدی و قانونی را با دستگاه های متخلف خواهیم داشت.

ایمانی مقدم عنوان کرد: شهروندان می توانند مصادیق تبعیض های ناروا را به صفحه اینستاگرام دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز