استاندار زنجان:

فعالیت احزاب ضامن امنیت جامعه است

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۸:۲۲
کد خبر: ۸۶۶۶۹۸
فعالیت احزاب ضامن امنیت جامعه است
استاندار زنجان بیان اینکه اهمه احزاب و گروه‌های سیاسی باید در چارچوب قانون مورد حمایت قرار گیرند، گفت: فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی تضمین کننده امنیت جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فتح الله حقیقی روز شنبه در دیدار با شماری از دبیران و فعالان احزاب اصلاح طلب استان به موضوع انتصابات در استان اشاره کرد و افزود: در مورد انتصابات این طور نیست که کسی روی تصمیم مدیریت ارشد استان اثر بگذارد چرا که من فردی نیستم که بخواهم تحت فشار بخواهم کاری انجام دهم.

وی ادامه داد: ملاک انتصابات در استان، شایستگی عملی داشتن، پاک دست و پاک چشم بودن افراد است، پاک چشمی به این معنی که فرد به شهوت مدیریت و هزینه کردها چشم بد نداشته باشد.

حقیقی با اشاره به مسائل موجود در جامعه، گفت: مدیریت کردن در شرایطی مثل شرایط سال جاری، افرادی چابک و با انگیزه می‌خواهد تا در عمل اقدامات خوب و مفیدی انجام دهد که موجب امیدواری مردم شود.

استاندار زنجان به لزوم بکارگیری جوانان و زنان در پست‌های مدیریتی اشاره کرد و افزود: بکارگیری مدیران بومی نیز از دیگر سیاست مدیریت استان است چرا که افراد بومی هم به لحاظ ماندگاری و از جهت میزان آگاهی از مسائل منطقه در اولویت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده برای رونق تولید در استان اشاره کرد و گفت: طی چند ماه گذشته همه جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به جای استانداری در محل واحدهای تولیدی برگزار شده است.

حقیقی به ضرورت تزریق امید به جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: سال گذشته ۶ واحد تولیدی راکد در اثر پیگیرهای انجام شده، فعالیت مجدد خود را از سر گرفتند و امسال نیز احیای هفت واحد تولیدی راکد دیگر در استان در دستور کار قرار دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه پیگیری سفر مدیران ملی به این استان در سال جاری در دستور کار است، گفت: از ابتدای امسال تا کنون به غیر از سفر یک روزه معاون اول رئیس جمهوری و هیأت همراه به استان، پنج وزیر نیز برای حضور در برنامه‌های مختلف به زنجان سفر کرده‌اند.

وی به لزوم حضور مدیران در بین مردم تاکید کرد و افزود: سفرهای مستمر به شهرستان‌ها و روستاهای استان در همین راستا انجام می‌شود و حضور مدیران در این سفرها و اطلاع از مسائل و پیگیری برای حل آنها، خود عامل چابک سازی مدیریتی است.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان به لزوم قانونمداری در انتخابات اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های انتخاباتی که در چارچوب قانون نباشد، مذموم است

وی ادامه داد: از ابتدای امسال به فرمانداران دستور داده شده است تا با اختصاص فایل برای افراد، تحرکات انتخاباتی هر فرد ثبت و ضبط شود.

حقیقی با بیان اینکه برای ارتقای مشارکت، عدالت باید رعایت شود، گفت: انتخابات زمان خودش را دارد و تبلیغات باید در همان موعد مشخص شده، انجام شود.

وی اظهار داشت: اجرای قانون در انتخابات به دقت دنبال می‌شود و هیچ کسی هم نباید خارج از قانون زیاده خواهی کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز