امروز؛

مراسم استقبال از مدال آوران لرستانی رقابتهای ورزشی کارگران جهان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۱:۴۱
کد خبر: ۸۶۷۹۶۵
مراسم استقبال از مدال آوران لرستانی رقابتهای ورزشی کارگران جهان برگزار شد
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین ومردم ورزش دوست از مدال آوران رقابتهای ورزشی کارگران جهان استقبال شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ در این مراسم که صبح دوشنبه  با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، مدیران کل شورای هماهنگی ،پیشکسوتان، کشتی گیران، دوستان و خانواده این ورزشکاران در میدان دانشجو برگزار شد استقبال کنندگان با آویختن شاخه های گل به گردن این فخرآفرینان و پخش شیرینی ابراز شادمانی کردند. 

علی آشتاب  مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی لرستان نیز در این مراسم با تقدیر و تشکر از حضور مردم و قهرمانی ارزشمند ورزشکاران لرستانی در جهان، اظهار کرد: افتخارآفرینی این عزیزان کارگر برای ما و مردم خوب استان بسیار ارزشمند و مهم است، چراکه توجه کارگران عزیز به ورزش در چنین شرایطی نیازمند اراده و پشتکار بسیار بالایی است.

برپایه این خبر؛ ورزشکاران کارگر لرستانی در این مسابقات در مجموع در رشته های مختلف 7 نشان طلا، 4 نقره و 8 برنز برای تیم ملی  کارگران کشور کسب کردند .

 گفتنی است سحر چغلوند جودو در وزن مثبت 78  کیلوگرم و محمد عباس نژاد در وزن ۵۷ نشان طلا و آزیتا شکاری در وزن منفی  57 کیلو گرم نشان برنز کسب کردند.

همچنین سجاد زارع در دو 100 در 4 متر نشان طلا و  میلاد سروندی  در ۴۰۰ متر طلا و ۴ در ۴۰۰ امدادی  نشان برنز و میلاد دلفانی هم در رشته های ۱۰۰ متر پروانه، ۱۰۰ متر کرال پشت ، ۲۰۰ متر قورباغه  و ۲۰۰ متر کرال پشت به تنهایی 4 نشان نقره و 4 نشان برنز کسب کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز