سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان:

سطح عالی برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در خرم آباد /در بحث زیرساخت‌های دو ومیدانی شرایط خوبی داریم

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۳:۴۱
کد خبر: ۸۶۸۴۳۴
سطح عالی برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در خرم آباد /در بحث زیرساخت‌های دو ومیدانی  شرایط خوبی داریم
سید علی کریمی گفت: سطح برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در خرم آبادبسیار عالی است .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛کریمی  در جریان مسابقات قهرمانی کشوربه به خبرنگاران  ،اظهارکرد: خیلی خوشحالیم که امروزه شرایطی در ورزش لرستان فراهم شده که در رشته های متنوعی میزبان مسابقات قهرمانی کشور هستیم و در تقویم اجرایی سال ۹۷ سعی بر این بود که رشته‌های که در بحث قهرمانی و در حوزه المپیکی هستند در لرستان میزبانی را انجام دهیم.

او افزود: خدا را شاکریم برای اولین بار در استان میزبانی مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور  هستیم که در این راستا آقای سیاوش سپهوند رئیس هیئت دوومیدانی استان و مجموعه کاری ایشان زحمات زیادی را انجام داده اند تا میزبانی به نحو احسن برگزار شود.

کریمی  با اشاره به سطح عالی برگزاری این مسابقات ،تصریح کرد:  این مسابقات در رده سنی جوانان در دو بخش برگزار می‌شود که در بخش بانوان روز اول برگزار شد و ۱۸ تیرماه روز دوم برگزار می شود  و همچنین در بخش آقایان در تاریخ ۲۰ و ۲۱ تیرماه برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: تیم هایی که در این مسابقات شرکت کرده‌اند از لحاظ فنی شرایط بسیار خوبی را دارند  و این خیلی برای دو و میدانی لرستان نویدبخش است و امیدواریم که ورزشکاران بتوانند در این مسابقات خودشان را نشان دهند و رکورد های خوبی  ثبت شود.

او خاطر نشان کرد: در بحث سالن سرپوشیده دو و میدانی شهید ناصر کریمی که با حضور وزیر ورزش افتتاح شد یکی از مجموعه هایی که دارای زیرساخت‌های بسیار خوب واستانداردهای بسیار عالی  می باشد که انشاالله بتوانیم میزبان مسابقات ملی ،بین‌المللی و آسیایی در این سالن باشیم.

کریمی خاطر نشان کرد: در بحث زیرساخت‌ها شرایط خوبی داریم که در سال ۹۷ توانسته‌ایم فضای پیست تارتان را مجدداً بازسازی کنیم که موقعیت برای ورزش لرستان فراهم شود تا این مسابقات با سطح بالا و  کیفیت خوبی برگزار شود.

او ادامه داد: انتظار داریم که عزیزان در سطح فدراسیون و وزارت ورزش شرایط را برای استان لرستان فراهم کنند و  از رشته دو و میدانی که رشته مادر است و سابقه خوبی هم در گذشته داشته است و قهرمانان نامی در استان لرستان و در مواد مختلف وجود داشته حمایت کنند‌.

کریمی  با اشاره به ظرفیت لرستان در گذشته و حضور ورزشکاران درالمپیک ،یادآورشد:  انشاالله شرایط برای استان فراهم تا از ظرفیت‌ها استفاده شود و حمایت فدراسیون و اداره کل و جامعه ورزش نقش بسزایی در این راستا خواهد داشت.

خبر: سجاد دالوند

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز