رییس هیئت کشتی پلدختر در گفت وگو با برنا:

خانه کشتی پلدختر پس از سه ماه از سیل آماده حضور کشتی گیران است / اهدای سه تخته تشک به خانه کشتی پلدختر

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۳:۴۰
کد خبر: ۸۶۸۴۹۰
خانه کشتی پلدختر پس از سه ماه از سیل آماده حضور کشتی گیران است / اهدای سه تخته تشک به خانه کشتی پلدختر
کرم بیرانوند به خبرگزاری برنا گفت: خانه کشتی شهرستان پلدختر بعداز گذشت سه ماه از سیل ویرانگر افتتاح ومهیای حضور کشتی گیران است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ بیرانوند روز سه شنبه در این گفت وگو با اشاره به وقوع سیل 12 فروردین ماه پلدختر و میزان خسارات وارده از این سیل به مجموعه ورزشی این شهر ،اظهار کرد: خانه کشتی که براثر سیل ویرانگر فروردین ۹۸ از لحاظ تجهیزات دچار خسارت صدرصدی و نشست کف سالن و تخریب کفپوش این سالن شده بود با همت اداره ورزش و جوانان ,مدیر کل محترم ورزش و جوانان و خیرین ورزشی مجددا مهیای حضور ورزشکاران شد.

او با بیان اینکه خانه کشتی پلدختر اولین سالنی محسوب می شود که بعداز سیل ویرانگر مهیای پذیرش ورزشکاران وعلاقه مندان به کشتی شده است ،افزود: این سالن بسیار شکیل تر از قبل راه اندازی شده است که جا دارد دراین خصوص  از مدیرکل محترم ورزش و جوانان ,ریس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان و همچنین خیرین ورزشی که با رایزنیهای هییت کشتی سه تخته تشک به خانه کشتی پلدختر اهدا کردند ازجمله  جناب آقای هومن توکلیان،شرکت ساعت آزادو خانواده محترم مهندس صحرایی تشکر کنم .

بیرانوند تصریح کرد: باتوجه به اینکه خانه کشتی نیاز به وسایل و تجهیزات ورزشی و بدنسازی دارد امید می رود که اداره کل ورزش و جوانان و خیرین ورزشی آستین همت بالا زده و در این امر خیر یاری رسان جوانان و نوجوانان مستعد این دیار باشند .

رییس هیئت کشتی پلدختر همچنین از تمامی کسانی که  جامعه  کشتی پلدختر را در جهت بازسازی واحیای خانه کشتی سیل زده این شهر حمایت کردند تشکر کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز