ناصر گرزین، عضو شورای شهر گرگان:

سه درصد سهمیه استخدامی معلولان اجرایی شود

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۶:۵۲:۰۵
کد خبر: ۸۷۰۸۸۷
سه درصد سهمیه استخدامی معلولان اجرایی شود
ناصر گرزین عضو شورای اسلامی شهر گرگان خواستار اجرایی شدن سه درصد سهمیه استخدامی معلولان شد.

به گزارش خبر گزاری برنا: محمدابراهیم جرجانی، عضو شورای شهر گرگان در صد و شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان که با حضور رئیس سازمان بهزیستی و اعضای شورای شهر، مدیران شهری بر گزار شد اظهار کرد:: هر روز شاهد مراجعه تعداد زیادی از بیماران به شورای شهر هستیم که باید با همگرایی نهادهایی همچون بهزیستی، شورای شهر و شهرداری، علوم پزشکی، تأمین اجتماعی و غیره تلاش کنیم که مشکلات این افراد به حداقل برسد.

جرجانی گفت: جلسات متعددی را در شورای شهر در خصوص متکدیان و کودکان کار و موارد مشابه تشکیل داده ایم ولی نتایج قابل قبولی کسب نشده است.

وی افزود:بچه های کار نیازمند این فعالیت و کار کردن هستند و کم کاری برخی مدیران باعث بروز این معضلات شده است.

در ادامه فائزه عبداللهی عضو شورای شهر گرگان اظهارکرد: کسانی که در زمینه برنامه ریزی شهری فعالیتی انجام می دهند باید یک نسخه از فعالیت خود را جهت همگرایی و هماهنگی های لازم به شورا بفرستند.

وی به توافق نامه و تفاهم نامه های مجموعه شهرداری و شورای شهر با یک سری از دستگاه ها اشاره داشت و افزود: این تفاهم نامه ها به شرط کار گروهی میتوانند اتفاقات مثبتی را رقم بزنند.

عبداللهی از ایجاد خانه اسباب بازی در شهر گرگان خبرداد و افزود: تعداد معلولان شهر گرگان قابل توجه است و باید پیگیری های لازم در این زمینه صورت گیرد و از صنایع دستی و تولیدات معلولان و خانواده‌های بهزیستی حمایت شده و زمینه فروش محصولات آنها را ایجاد کرد.

در ادامه ناصر گرزین یکی دیگر از اعضاء شورای شهرگفت: با توجه به اینکه سازمان بهزیستی در حال خدمات رسانی عمومی به شهروندانی است که نیاز ویژه دارند از این رو بایستی دستگاه های مختلف همکاری و تعامل لازم را با این سازمان داشته باشند تا شهر برای همه شهروندان خدمات عادلانه را ارائه دهند.

وی همچنین در پایان به سه درصد سهمیه استخدامی معلولان اشاره کرد و خواستار اجرایی شدن آن شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز