شرکت لابل تنها تولید کننده سقف های لابل در خاورمیانه

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۸:۴۸
کد خبر: ۸۷۲۱۴۷
شرکت لابل تنها تولید کننده سقف های لابل در خاورمیانه
مدیر عامل گروه صنعتی لابل گفت: گروه صنعتی لابل تنها تولید کننده خاورمیانه است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد امین بایی مدیر عامل گروه صنعتی لابل در مصاحبه با خبرنگار برنا گفت: سقف های لابل که مواد اولیه آنها از کشور فرانسه، آلمان و چین وارد می شود، بر اساس اندازه گیری های انجام شده به وسیله کارشناسان برش داده می شوند.

وی ادامه داد: این سقف ها به دو صورت ساده و چاپی تولید میشوند و به سلیقه مشتری بستگی دارند.

مدیرعامل گروه صنعتی لابل گفت: تفاوت سقف های لابل با دیگر سقف ها در ضد آب بودن، ترک نخوردن، عدم نیاز به رنگ آمیزی و سبک بودن است ضمن اینکه نصب آن نیاز به دستک ندارد.

وی تاکید کرد: این سقف ها با وزن 200 گرم و قطر 180 میکرون میتواند تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل کنند و در هنگام آتش سوزی در صورت برداشته شدن منبع آتش، خاموش می شوند.

وی ضمن اشاره به قدمت 60 ساله سقف های لابل گفت: حدود 15 سال است که این سقف ها وارد ایران شده است که در ابتدا تنها واردات صورت میگرفت و در حال حاضر گروه صنعتی لابل تنها تولید کننده خاورمیانه است.

بایی گفت: شرکت لابل، شش سال است که در نمایشگاه های صنعت ساختمان حضور پیدا میکند و چند سال به عنوان غرفه برتر نمایشگاه انتخاب شد.

وی ضمن بیان اینکه در سراسر ایران 176 نماینده داریم، تصریح کرد: محصولات ما به کشور های عراق، افغانستان وعمان صادر میشود.

وی همچنین افزود: 100 نفر به صورت مستقیم و هزار و 400 نفر به صورت غیر مستقیم در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند.

بایی تاکید کرد: به دلیل داشتن سرمایه گذار خارجی، میتوانیم مواد اولیه را از خارج از کشور تامین کنیم ولی در حال حاضر واردات به عنوان یک کابوس برای تولید کننده است.

وی به تاثیر بالای مناطق ویژه اقتصادی درتوسعه صنعت اشاره کرد و افزود: در منطقه ویژه اقتصادی صادرات و واردات، و تامین مواد اولیه راحت تر صورت میگیرد.

مدیر عامل گروه صنعتی لابل در پایان توضیح داد: در مناطق ویژه اقتصادی تولید کننده علاوه بر اینکه مالیات پرداخت نمیکند، برای واردات مواد اولیه نیاز به ثبت سفارش ندارد.

خبرنگار: علی اصغر سلیمانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز