برای اولین بار در کشور اجرا می‌شود؛

برگزاری جشنواره «هرکول‌های کوچک» در اردبیل/ رقابت جذاب کودکان آهنین

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۱:۰۹
کد خبر: ۸۷۲۲۲۷
برگزاری جشنواره «هرکول‌های کوچک» در اردبیل/ رقابت جذاب کودکان آهنین
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی اردبیل از برگزاری جشنواره‌ای متفاوت و متنوع تحت عنوان جشنواره «هرکول‌های کوچک» در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بهزاد تیموری گفت: این جشنواره و رقابت ورزشی از سوی هیئت ورزش‌های همگانی اردبیل و برای اولین بار در سطح استان و کشور برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری جشنواره هرکول‌های کوچک را اواخر مردادماه جاری عنوان کرد و ادامه داد: این جشنواره با حضور کودکان هشت تا ۱۱ سال برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی اردبیل با بیان اینکه تاکنون چنین جشنواره و مسابقاتی در کشور و سایر استان‌ها برگزار نشده است، متذکر شد: جشنواره هرکول‌های کوچک اردبیل تقریباً به صورت مینی رقابت‌های مردان آهنین و در واقع کودکان آهنین برگزار خواهد شد.

وی با تاکید براینکه برای این جشنواره چندین آیتم رقابتی تعریف شده است، بیان داشت: کشیدن ماشین کوچک، غلطاندن لاستیک، جابه جایی توپ‌های مدیسن بال، بالا بردن کنده و… از جمله آیتم‌های جذاب این جشنواره خواهد بود.

تیموری با بیان اینکه حضور کودکان در این جشنواره نیازمند شرایطی است که باید از سوی داوران و کارشناسان جشنواره تأیید شود، به مکان برگزاری جشنواره اشاره کرد و افزود: جشنواره هرکول‌های کوچک در سالن شهید آسمانی اردبیل اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به مشکل مالی در برگزاری این جشنواره یادآور شد: در حال حاضر به منظور برگزاری مطلوب این جشنواره نو و بدیع به دنبال حامی مالی هستیم و نیاز است در این زمینه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و… مشارکت کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی اردبیل در عین حال افزایش شور و نشاط اجتماعی، ترویج فرهنگ ورزش پهلوانی و قهرمانی در بین کودکان و نوجوانان و… را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

وی تاکید کرد که بی شک این جشنواره با استقبال گسترده خانواده‌ها، علاقمندان و شهروندان اردبیل مواجه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز