پایان رقابت های استعدادیابی جودو استان در مشهد

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۶:۲۷
کد خبر: ۸۷۳۳۴۱
پایان رقابت های استعدادیابی جودو استان در مشهد
رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: مسابقات جودوی المپیاد استانی استعدادیابی و انتخابی نونهالان و نوجوانان خراسان رضوی با حضور ۵۸۰ جودو کار در مشهد به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، احمد امیر فخریان در خصوص مسابقات جودوی استعداد یابی استان اظهار کرد: دومین المپیاد استعدادیابی و انتخابی نونهالان و نوجوانان استان با حضور جودوکاران شهرستان های قوچان، چناران، گلبهار، تربت جام، تربت حیدریه، فریمان، سبزوار، نیشابور، کلات، طرقبه، درگز، سرخس و ۲۱ باشگاه فعال روستاها و شهرهای حومه شهر مشهد جمعه 28 تیرماه در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

وی افزود: با توجه به استقبال گسترده و غیرقابل پیش بینی ورزشکاران و مربیان از این رقابت ها و ادامه یافتن مسابقات تا بامداد امروز، دیدار جودوکاران راه یافته به مرحله پایانی و همچنین رده بندی به زمان دیگری موکول شد.

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: این افراد در یک اردوی آمادگی انتخابی تیم خراسان رضوی شرکت می کنند و بعد از برگزاری این مسابقات نفر برتر هر وزن به مسابقات استعدادهای برتر جودوی کشور که اواخر مرداد امسال در یزد برگزار می شود، اعزام خواهد شد. 

امیرفخریان اضافه کرد: در حاشیه این مسابقات از مدال آوران جودوکار خراسان رضوی از جمله حیدر زحمتکش ملی پوش طلایی مسابقات جهانی کارگران در اسپانیا قدردانی و با خانواده های وحید ابراهیمی و مصطفی صباغی ملی پوشان نوجوان فقید خراسانی جان باخته در حادثه تلخ سقوط هواپیمای حامل جودوکاران در سال ۸۸ ابراز همدردی و تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز