استاندار لرستان :

قرار نیست از همین الان فضای استان را انتخاباتی کنیم / اصل مهم بی طرفی از اتاق خودم شروع خواهد شد

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۸:۲۹
کد خبر: ۸۷۴۰۰۶
قرار نیست از همین الان فضای استان  را انتخاباتی کنیم / اصل مهم بی طرفی  از اتاق خودم شروع خواهد شد
سید موسی خادمی گفت: قرار نیست از همین الان فضای استان را به سمت بحث های انتخاباتی و تفرقه ایی حرکت بدهیم .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خادمی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان ،اظهار کرد:  به دلیل اینکه در لرستان از روز بعد از انتخابات، تازه انتخابات شروع می‌شود تلاش من بر این بوده که  خیلی فضا را در استان انتخاباتی نکنیم.

او افزود: در واقع بعضی ها همه‌  هم و غمشان روی انتخابات رفته است به طوریکه  انگار اولین بار است در جمهوری اسلامی ما می خواهیم انتخابات را برگزار کنیم.

خادمی تصریح کرد: ما تجربه چهل ساله ایی در برگزاری انتخابات داریم وهرساله به طور متوسط یک انتخابات برگزار کرده ایم.

استاندار لرستان خاطر نشان کرد:  انتخابات در استان با کیفیت خوبی برگزار می شود  و خاطرات تلخی که در گذشته به درست یا غلط  در ذهن ها  شکل گرفته برطرف خواهد شد.

او با تاکید براینکه قرار نیست از همین الان فضای استان  را انتخاباتی کنیم ،یادآورشد: انتخابات 8 تا 9  ماه دیگرقرار  است انجام شود و از ۴ماه قبل از آن هم که آماده بشویم مشکلی  نخواهدبود.

خادمی با بیان اینکه  قرار نیست از همین الان  فضای استان را به سمت بحث های انتخاباتی و تفرقه ایی حرکت بدهیم ،گفت: البته هرکسی هم برنامه های خودش را دارد ولی  در حال حاضر نه  تبلیغات درست  است ونه بعضی حرکت ها و دامن زدن به  آنها  خیلی قابل قبول است .

او باتاکید بر رعایت چهار اصل  در انتخابات  ،عنوان کرد:  اصل مهم بی طرفی که بارها گفته ام از اتاق خودم شروع خواهد شد وتا آخرین نقطه استان هم ادامه پیدا خواهد کرد .

 استاندار لرستان تاکید کرد: عجله ایی برای اینکه فضا ی استان را انتخاباتی کنیم نداریم ولی   مدیران آمادگی لازم را داشته باشند و برنامه ها وروش کارهارا کم کم برمبنای انتخابات تنظیم کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز