کرمانشاه در دو روز گذشته؛ دمای ۴۳ درجه را تجربه کرد

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۳:۱۱
کد خبر: ۸۷۴۲۲۷
کرمانشاه در دو روز گذشته؛ دمای ۴۳ درجه را تجربه کرد
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: گرم ترین شهرهای استان کرمانشاه سومار با ۷/‌۴۵‬ درجه، سرپل ذهاب با ۴۵ درجه و قصرشیرین ۴۵ درجه است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، علی محمد زورآوند معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: کرمانشاه در ۲ روز گذشته ۴۳ درجه روی صفر بود که گرم ترین روزهای سال جاری در شهر کرمانشاه به حساب می آید و با توجه به اینکه ماه مرداد در پیش است این ۲ روز پیک گرمای امسال بوده باشد و به احتمال زیاد دیگر هوا از این ۲ روز گرم تر نخواهد شود.

او اضافه کرد: دمای هوای شب شهر کرمانشاه در روز گذشته ۲۵ درجه بالای صفر بود که این دما نسبت به روز قبل آن پنج درجه گرم تر شده و احتمالاً سه شب آینده همچنان دمای هوای بالا باشد.

او ادامه داد: رطوبت بالای هوا به همراه دمای ۴۳ درجه باعث شده که طی ۲ روز گذشته مردم احساس گرمای شدید کرده در حالی که اگر فقط دمای هوا بود این احساس به افراد دست نمی داد.

معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: گرم ترین شهرهای استان کرمانشاه سومار با ۷/‌۴۵‬ درجه، سرپل ذهاب با ۴۵ درجه و قصرشیرین ۴۵ درجه است و همچنین شهرهای سنقر با ۸/‌۳۸‬ درجه، گواور ۴/‌۳۹‬ درجه، هرسین ۹/‌۳۹‬ درجه و کنگاور با ۴۰ درجه نسبت به دیگر شهرها کمترین درجه هوای را داشته اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز