۱۳۴ سرمایه گذار تاکنون در نواحی صنعتی قزوین جذب شده اند

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۵:۲۰
کد خبر: ۸۷۴۴۱۷
۱۳۴ سرمایه گذار تاکنون در نواحی صنعتی قزوین جذب شده اند
مدیرعامل شهرک های صنعتی استان گفت: تاکنون ۱۳۴ سرمایه گذار در پنج ناحیه صنعتی استان قزوین جذب و با شرکت شهرک های صنعتی برای احداث واحدهای تولیدی قرارداد منعقد کرده اند.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: بیشترین میزان جذب سرمایه گذار در نواحی صنعتی استان قزوین با ۷۰ مورد به ناحیه صنعتی دانسفهان اختصاص دارد.

وی اظهار داشت: در نواحی صنعتی آوج و الموت نیز به ترتیب ۲۳ و ۲۱ مورد جذب سرمایه گذاری انجام شده و ناحیه صنعتی اسفرورین و طارم سفلی نیز به ترتیب دارای ۱۲ و هشت سرمایه گذار هستند.

این مسئول گفت: تاکنون ۷۱ هکتار زمین در نواحی صنعتی استان قزوین به سرمایه گذاران برای احداث واحدهای تولیدی واگذار شده است که بیشترین میزان آن مربوط به نواحی صنعتی دانسفهان و آوج بوده که در هر کدام ۲۹ هکتار زمین در اختیار صنعت گران قرار داده شده است.

وی به صنایع بهره بردار در نواحی صنعتی استان قزوین اشاره کرد و گفت: تاکنون ۶۶ واحد تولیدی در نواحی صنعتی استان پروانه بهره برداری دریافت نموده و زمینه اشتغال حدود ۱۳۰۰ نفر را فراهم کرده اند.

خانپور گفت: احداث نواحی صنعتی که دارای مساحت زیر ۱۰۰ هکتار هستند با هدف توسعه مناطق حاشیه ای و کم برخوردار، توسعه اشتغال در این نقاط و توجه به عدالت در حوزه امکانات و زیرساخت ها دنبال می شود به طوری که اکنون در هر چهار گوشه استان قزوین شاهد نواحی صنعتی آماده جذب سرمایه گذاران هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز