اعلام دقیق زمان رتبه‌بندی معلمان و آزمون اصلح فرهنگیان

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۹:۳۷
کد خبر: ۸۷۵۱۵۰
اعلام دقیق زمان رتبه‌بندی معلمان و آزمون اصلح فرهنگیان
عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، تعداد مهارت آموزان شرکت کننده در آزمون اصلح سال جاری را 16 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این آزمون به طور همزمان روز جمعه اول شهریور سال جاری در 31 استان کشور، برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ کچوئیان گفت: همه مراحل طراحی و تدوین سوالات، چاپ دفترچه‌ها و تصحیح پاسخ برگ‌های چندگزینه‌ای و عملکردی، به طور متمرکز در سازمان مرکزی با بهره‌گیری از ظرفیت اساتیدی از کل کشور انجام شده است.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، مرکز سنجش این معاونت را در قبال نشر هر گونه مطالب و منابع پیشنهادی برخی کانال ها و مراجع، خالی از مسئولیت دانست و با تاکید بر ملاک بودن اطلاعیه‌های منتشر شده این مرکز افزود: اطلاعیه‌های منتشر شده مرکز سنجش دانشگاه، صرفا شایستگی‌های معلمی مندرج در برنامه درسی دوره یک ساله مهارت آموزی و کتب درسی، اسناد، آیین‌نامه‌ها، برنامه های درسی و راهنماهای تدریس مدرسه‌ای را ملاک طراحی و تصحیح آزمون‌ها قرار داده است.

وی مرجع هر گونه اطلاع رسانی درباره آزمون اصلح را صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، پورتال دانشگاه، پورتال معاونت نظارت دانشگاه و پیام های رئیس دانشگاه و معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه دانست و درج هر گونه خبر خارج از مجاری اعلام شده را فاقد وجاهت اعلام کرد.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان گفت: همه مهارت آموزانی که موفق به کسب حد نصاب نمره کل آزمون جامع روز جمعه اول شهریور ماه سال جاری نشوند، در صورت ابلاغ وزارت آموزش و پرورش حداکثر ظرف سه ماه بعد در آزمون جبرانی فرصت خواهند داشت در آزمون جامع سال آینده دانشگاه فرهنگیان شرکت و در صورت موفقیت پیمان‌نامه این افراد با وزارت آموزش و پرورش تمدید و پس از فرآیند لازم به عنوان معلم رسمی در نظام تعلیم و تربیت کشور مشغول انجام وظیفه شوند.

کچوئیان درباره خانواده‌های شاهد، ایثارگر، جانباز و رزمنده هم افزود: در صورتی که وزارت آموزش و پرورش امتیاز خاصی برای این گروه از مهارت آموزان در نظر بگیرد و ابلاغ کند به صورت کامل در نتیجه نهایی لحاظ خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز