طی حکمی از سوی سرپرست فرمانداری محمودآباد

دبیر ستاد ساماندهی طرح دریا در شهرستان محمودآباد منصوب شد

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۰۵:۰۲:۱۷
کد خبر: ۸۷۵۸۲۱
دبیر ستاد ساماندهی طرح دریا در شهرستان محمودآباد منصوب شد
سرپرست فرمانداری محمودآباد طی حکمی محمد محتاطی، مدیر روابط عمومی این فرمانداری، را به سمت دبیر دبیر ستاد ساماندهی طرح دریا در شهرستان محمودآباد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ متن حکم صادره از سوی علیرضا شریعت آمده است:

جناب آقای محمد محتاطی

سلام علیکم

با عنایت به پیگیری‌های مستمر در جهت تشکیل ستاد اجرایی طرح‌های سالمسازی دریا در شهرستان محمودآباد در سال 98 و ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌های بالقوه و بالغعل در جهت تحقق خدمات‌رسانی و نظارت و بهره‌مندی از توان بالای کمیته‌های طرح سالمسازی دریا برای مسافرین و همشهریان عزیز در طول ایام تعطیلات تابستان، بدینوسیله جنابعالی را به‌عنوان دبیر ستاد ساماندهی طرح‌های دریای شهرستان محمودآباد منصوب می‌نمایم.

لذا با توجه به روحیه تعاملی و توانمندی مناسب که در وجود شما می ‌باشد، شایسته است ضمن برگزاری مستمر جلسات، نسبت به انجام وظایف و نظارت عالی بر عملکرد کمیته ها موفق بوده و گزارش اقدامات انجام شده را با هماهنگی معاونت محترم سیاسی و امنیتی به اینجانب اعلام دارید. توفیقات جنابعالی را از درگاه حضرت حق خواستار و خواهانیم.

قابل ذکر است در دهمین جلسه ستاد ساماندهی طرح‌های دریای شهرستان محمودآباد که به ریاست علیرضا شریعت، سرپرست فرمانداری محمودآباد و با حضور احمد محمدی، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و مسئولین کمیته‌ها در محل فرمانداری تشکیل شد با اهدای لوح سپاس از زحمات و خدمات علی اکبر اسدی که در این حوزه مسئولیت داشت قدردانی بعمل آمده و محمد محتاطی به عنوان دبیر جدید ستاد معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز