مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد

۹۸؛ سال سرنوشت ساز ورزش قم/توسعه زیر ساخت های ورزش استان قم

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۰۰:۵۲:۲۵
کد خبر: ۸۷۵۸۵۷
۹۸؛ سال سرنوشت ساز ورزش قم/توسعه زیر ساخت های ورزش استان قم
مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ ژاپن موجب شده تا سال جاری، سالی سرنوشت‌ساز و بسیار مهم برای ورزش این استان و کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم، در آیین تجلیل از افتخارآفرینان استان در مسابقات ورزشی سال ۱۳۹۷ در سالن همایش‌های شرکت اب و فاضلاب قم، با اشاره به ظرفیت بالای ورزش قم گفت: برنامه‌ریزی‌های زیادی برای موفقیت ورزشکاران برای کسب سهمیه در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ صورت گرفته است که امیدواریم شاهد توفیق‌های بزرگی برای ورزش ایران و استان باشیم.

وی ادامه داد: افتتاح مجموعه ورزشی پیامبر (ص) با زیربنای هشت هزار و۷۰۰ مترمربع و همچنین بهره‌برداری از ۳۸ طرح ورزشی از سال ۹۲ تاکنون ازجمله اقدام‌هایی است که در توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان رقم خورده و این موضوع موجب شده تا در بخش قهرمانی نیز توفیق‌های زیادی کسب شود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم، اظهار داشت: کسب یک هزار و ۵۲۰ عنوان انفرادی کشور، ۱۱۸ عنوان تیمی کشوری، ۱۲۰ عنوان جهانی، حضور ۱۲۰ تیم در لیگ‌های کشوری و همچنین حضور ۲۴ داور و مربی سرافراز استان در عرصه فراملی ازجمله توفیق‌های ورزش قم است.

وی در ادامه بابیان اینکه امروز به برکت ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و جانبازان، اقتدار ایران جهانی شده است، شهدا را قهرمانان واقعی ایران اسلامی دانست و گفت: پدران، مادران وهمسران شهدا و ایثارگران سرمایه‌های عظیم ملت ایران هستند  که باید همراه موردتقدیر و احترام قرار گیرند.

منعم تاکید کرد: قهرمانان مظهر توانایی یک ملت هستند و اعتماد ملی را افزاش می‌دهند به همین دلیل حضور ورزشکاران در میادین بین‌المللی با حفظ شئون اخلاقی، تبلیغ ارزش‌های ملت ایران است.

وی بابیان اینکه قهرمانان کشور سفیران ارزش‌های انقلاب اسلامی در میدان‌های بین‌المللی هستند گفت: شهدا زمینه‌ساز حرکت آحاد مردم به‌ویژه جوانان مستعد کشور به سمت قله‌های رفیع شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم ادامه داد: باوجود کمبود و محدودیت‌های بودجه کشور، با تصویب منابع اعتباری مناسب در بودجه ۲ سال گذشته شاهد توسعه زیرساخت‌ها و حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی در کشور هستیم.

در این آیین از قهرمانان رشته‌های کشتی فرنگی، والیبال نشسته، کاراته، فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین، بسکتبال با ویلچر، پاراتکواندو، فوتبال و فوتسال ناشنوایان، فوتسال، رزمی، تنیس روی‌میز و کوهنوردی تجلیل و قدردانی شد.

تجلیل از ۱۴ داور قمی که به نمایندگی از داوران استان قم در رشته‌های کاراته، والیبال، تنیس روی‌میز، بدمینتون، سه‌گانه، بوکس، کشتی، شطرنج، دوومیدانی و کبدی در میادین برون‌مرزی قضاوت کرده‌اند نیز بخشی دیگر از این آیین بود.

همچنین از هفت تن از مربیان ورزش قم که در مسابقات آسیایی و جهانی سال گذشته مربیگری تیم‌های ملی ایران را برعهده داشتند، تجلیل شد، ضمن اینکه سه تن از پیشکسوتان ورزش قم که در سال‌های دور برای ورزش این استان در میدان‌های برون‌مرزی افتخارآفرینی کرده‌ بودند مورد تجلیل قرار گرفتند. همچنین در این آیین از خانواده ۲ تن از شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز