۲۲ مرداد همایش سالیانه سازمانهای مردم نهاد با حضور تمامی تشکل‌های استان برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۶:۵۶
کد خبر: ۸۷۵۹۷۹
۲۲ مرداد همایش سالیانه سازمانهای مردم نهاد با حضور تمامی تشکل‌های استان برگزار می شود
ششمین همایش سالانه سازمان های مردم نهاد استان قزوین با حضور «کمال اکبری»معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و«عبدالمحمد زاهدی» استاندار قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛در جلسه هیأت نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان که به ریاست حبیبی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی برگزار شد، مقرر شد کلیه تشکلها نسبت به ارائه گزارش عملکرد و همچنین  تمدید مجوز پروانه  فعالیت خود اقدام نمایند. 
مریم بیدخام  دبیر هیأت نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان، ضمن اشاره به این مطلب افزود: با توجه به ضرورت فعال سازی خانه سازمان های مردم نهاد جهت مشارکت بیشتر تشکلها در عرصه های اجتماعی و فرهنگی و بازخورد آن در سطوح مختلف، مقرر گردید که انتخابات خانه با حضور تشکلهای ثبت حقوقی شده و دارای پروانه فعالیت معتبر ظرف مدت سه  ماه برگزار گردد و در این مدت کلیه تشکلهای مردم نهاد نسبت به تمدید مجوز خود اقدام نمایند. 
وی با اشاره به ۲۲ مرداد روز ملی سازمانهای مردم نهاد و ضرورت بررسی و پیگیری  مطالبات سمنها اظهار کرد : همایش سالیانه سازمانهای مردم نهاد با حضور مهمانان ملی و استانی برگزار خواهد شد . 
بیدخام با بیان اینکه  با توجه به ضرورت معرفی ظرفیت و توانمندیهای تشکلهای مردم نهاد نمایشگاه دستاوردها و توانمندی سمنها  در همان تاریخ نیز برگزار خواهد شد اظهار کرد : از تمامی تشکلهای مردم نهاد استان دعوت می شود در این نمایشگاه مشارکت فعال داشته باشند .  
دبیر هیأت نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان با تاکید بر ضرورت نظارت  و ارزیابی مستمر تشکلها بر اساس شاخصها و چک لیستهای ارسالی افزود: طی سال 97 پروانه فعالیت تعداد 23 سازمان مردم نهاد صادر و یا تمدید گردیده است و پیش بینی می شود در سال جاری این عدد به تعداد 40 مورد برسد. 
مریم بیدخام با اشاره به انعقاد بیش از 20 تفاهم نامه باتشکلهای مردم نهاد دارای مجوز و پروانه فعالیت معتبر  در راستای توسعه مشارکتهای اجتماعی در سال 97 گفت: از سمنها انتظار می رود در راستای سیاستهای ابلاغی وزارت کشور و در چارچوب اهداف و فعالیتهای خود نسبت به ارائه طرحهای تاثیر گذار و خلاقانه به دفتر اجتماعی اقدام نمایند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز