مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل;

فرهنگ دوچرخه سواری در اردبیل نهادینه شده است

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۸:۰۲
کد خبر: ۸۷۵۹۹۳
فرهنگ دوچرخه سواری در اردبیل نهادینه شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل درمجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان بر توجه ویژه به آموزش ورزشکاران ، مربیان و داوران رشته دوچرخه سواری در استان تاکید کرد.

به گزارش برنا،مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان اردبیل با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون ، بهرام آقاخانی مدیرکل ومحمدرضا برادران معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و روسای هیات های شهرستان های استان در سالن کنفرانس رضازاده اردبیل برگزار شد .

دراین مراسم آقاخانی با بیان اینکه باید برای ارتقا رشته دوچرخه سواری در استان گام های اساسی برداشته شود افزود: انتظاری که از رئیس جدید هیات دوچرخه سواری استان می رود این است که آموزش ورزشکاران ، مربیان و داوران را دراستان جدی بگیرد و برای ارتقا رشته دوچرخه سواری در استان تلاش کنند .
او ادامه داد: برگزاری همایش های همگانی دوچرخه سواری مختلف در استان و استقبال باشکوه خانواده ها از این رشته نشان از فرهنگ دوچرخه سواری در استان را دارد .
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد : استان اردبیل در دو حوزه قهرمانی و همگانی همیشه خوب ظاهر شده و کسب رتبه های مختلف در سطح کشور گویای این مسئله است .
آقاخانی با بیان اینکه اردبیل در رشته دوچرخه سواری استعدادهای خوبی دارد افزود:باید برای کشف و پرورش استعدادها ، هیات دوچرخه سواری برنامه ریزی کند تا بتوانند درراستای ارتقا این رشته دراستان گام بردارند .
او با بیان اینکه باید کاری کنیم مردم بجای استفاده از وسایل نقلیه از دوچرخه استفاده کنند گفت : شهرداری باید المان دوچرخه سواری در شهر ترویج و انعکاس دهند تا این فرهنگ نهاینه شده و مردم کمتر از وسیله نقیله استفاده کند و دوچرخه را جایگزین کنند .
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خاطرنشان کرد : در سال های اخیر اردبیل میزبان تور دوچرخه سواری آذربایجان می شود اما متاسفانه دراین تور از اردبیل ورزشکار و تیمی شرکت نمی کند که انتظار می رود هیات تیمی برای استان تشکیل دهد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز