ورزش بانوان استان پیگیر کارهایم بود/ روزی ۴ تا ۶ ساعت تمرین می‌کنم

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۰:۳۲:۲۲
کد خبر: ۸۷۶۵۷۱
ورزش بانوان استان پیگیر کارهایم بود/ روزی ۴ تا ۶ ساعت تمرین می‌کنم
بانوی کماندار خراسانی گفت: از سوی ورزش بانوان استان، حمایت های خوبی انجام شد، همچنین این اداره کل تمرینات و کار هایم را به خوبی پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، زهرا دل خوش اظهار کرد: حمایت های انجام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان در چندین ماه اخیر بسیار خوب بوده است، همچنین در نظر گرفتن حقوق ماهیانه یک میلیون تومان برای ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک و پارا المپیک رادارند، از اقدامات مناسب این اداره کل می‌باشد.

وی افزود: اختصاص دادن زمین مجموعه کوثر برای تیر اندازی در عملکرد من موثر بوده چرا که تمرین در دو زمین متفاوت باعث پیشرفت من خواهد بود.

بانوی کماندار خراسانی ضمن تشکر از فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان استان و سایر مسئولین ادامه داد: طی بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان از زمین مجموعه کوثر قرار بر این شد که بهسازی این زمین صورت بگیرد و فوم ها و پایه های مجموعه نیز مناسب شود، همچنین فردی برای جمع آوری تیر ها در کنار من درنظرگرفته شود.

دل خوش ضمن تشکر از سروری، مسئول ورزش بانوان خراسان رضوی عنوان کرد: از سوی ورزش بانوان استان، حمایت های خوبی انجام شد، همچنین این اداره کل تمرینات و کار هایم را به خوبی پیگیری کرد.

وی بیان کرد: پیش از تمرین در مجموعه کوثر در مجموعه تختی تیراندازی می‌کردم و معمولا روزی 4 تا 6 ساعت به فعالیت مشغول هستم که حدود300 تا 400 تیر را به سمت هدف پرتاب می‌کنم.

وی در خصوص مسابقات پیش رو گفت: در صورت مهیا شدن شرایط در مسابقات زنجان که 4 مرداد ماه برگزار می‌شود، شرکت خواهم کرد و بعد از آن هم که مسابقات رکورد گیری جانبازان و معلولین برگزار خواهد شد.

بانوی کماندار خراسانی با اشاره به اینکه مسابقات داخلی در اولویت اصلی من نیست اضافه کرد: در نیمه دوم مهرماه مسابقات آسیایی تایلند برای کسب سهمیه و قهرمانی آسیا برگزار می‌شود که تمام تلاش من برای آن خواهد بود.

دل خوش عنوان کرد: هنوز به صورت کامل آماده نیستم ولی با وجود تجهیزات و شرایط بهتر تمام تلاش خودم را برای کسب سهمیه انجام خواهم داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز