خارج شدن بیش از۴۰ هزار کارت سوخت مهاجر از طرح کدینگ

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۲۱:۰۰:۲۱
کد خبر: ۸۷۷۳۹۶
خارج شدن بیش از۴۰  هزار کارت سوخت مهاجر از طرح کدینگ
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: بیش از ۴۰ هزار کارت سوخت مهاجر در این منطقه شناسایی و از طرح کدینگ خارج شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ غلام محمد احمدی گفت: اجرای طرح کدینگ در  استان سیستان و بلوچستان اقدامی موثر برای جلوگیری از ورود کارت‌های سوخت مهاجر و قاچاق سوخت است.

وی با اشاره به اجرای چند مرحله‌ای طرح کدینگ و پایش کارت‌های سوخت مهاجر گفت: هم اینک کار پایش و بررسی کارت های سوخت آغاز شده و تاکنون بیش از ۴۰ هزار کارت سوخت مهاجر شناسایی و از طرح خارج شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: هدف از اجرای طرح کدینگ، جلوگیری از قاچاق سوخت، ممانعت از ورود کارت‌های مهاجر به استان و سهولت سوختگیری در جایگاه‌های‌ سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: ایجاد صف‌های انتظار در محل جایگاه‌های عرضه سوخت در روزهای اخیر به علت شارژ سهمیه ماهیانه کارت‌های سوخت در ابتدای ماه و مراجعه شهروندان جهت سوختگیری در جایگاه‌ها است.

احمدی با اشاره به عدم لزوم استفاده حداقل یکبار از کارت سوخت بمنظور صحت عملکرد آن در جایگاه‌های عرضه سوخت سیستان و بلوچستان از اجرایی شدن مرحله اول استفاده از کارت سوخت در سراسر کشور از ۲۰ مرداد خبر داد.

با هدف مقابله با قاچاق سوخت و با تصویب شورای تامین استان، طرح کدینگ کارت‌ها سوخت از ۹ خرداد ۹۸ در سیستان و بلوچستان در تمامی جایگاه‌های سوخت استان اجرا شد و بر اساس آن کارت های مهاجر از سایر استان‌ها نمی توانند در این استان سوخت گیری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز