محمدرضا برادران :

اردبیل میزبان تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان می‌شود

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۰:۵۹
کد خبر: ۸۷۷۷۲۷
اردبیل میزبان تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان می‌شود
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از میزبانی اردبیل برای تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان در مهر ماه سال‌جاری خبرداد.

به گزارش برنا،برادران  با اعلام این خبر گفت : استان اردبیل میزبان دو مرحله از سی‌وچهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان که در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، خواهد بود.

وی افزود: پنج مرحله برای این دوره از تور بین‌المللی در نظر گرفته شده که استان اردبیل میزبانی دو مرحله‌ی چهارم و پنجم را برعهده خواهد داشت و تلاش بر این است تا میزبانی شایسته‌ای از این تور بین‌المللی داشته باشیم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: مسیرهای این تور شامل مرحله اول تبریز _ منطقه آزاد ارس به مسافت ۹۰کیلومتر، مرحله دوم منطقه آزاد ارس- خوی به مسافت ۱۴۰ کیلومتر، مرحه سوم ارومیه _تبریز (ائل گلی) به مسافت ۱۵۰/۱ کیلومتر، مرحله چهارم تبریز_سرعین به مسافت ۱۹۶/۲ کیلومتر و مرحله پنجم سرعین _تبریز به مسافت ۱۹۸/۹ کیلومتر خواهد بود.

برداران تصریح کرد: در این تور ۱۲۰ دوچرخه‌سوار حضور خواهند داشت که از ایران سه تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

وی افزود: به دلیل برگزاری این تور در سطح نیمه‌حرفه‌ای و اهمیت موضوع و رصد آن توسط اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری ، امید است میزبانی شایسته‌ای داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز