"رییس ورزش و جوانان سلسله" در گفت و گو با خبرگزاری برنا:

فعالیت ۲۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در سلسله / فعالیت بیش از ۴۰۰ ورزشکار جانباز

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۶:۳۵:۴۸
کد خبر: ۸۷۷۸۱۶
فعالیت ۲۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در سلسله  / فعالیت  بیش از ۴۰۰ ورزشکار جانباز
عبدالله خدادادی به برنا گفت: بیش از ۴۰۰ ورزشکار جانباز در شهرستان سلسله به فعالیت ورزشی مشغول هستند .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  خدادادی دراین گفتگو  ،اظهار کرد: در بحث ساخت و سازهای عمرانی ورزشی در شهرستان سال ۹۸ در بخش فیروزآباد بیشترین بودجه تعمیرات هزینه شد.

او با اشاره به اینکه تا اواخر سال ۹۵، سرانه فضای ورزشی شهرستان ۳۰ سانتی متر مربع بود، افزود: اکنون این رقم به ۳۷ سانتی متر مربع رسیده است، با این حال از سرانه استان که ۵۵ و از کشور که ۷۰ سانتی مربع هست باز هم عقب هستیم.

خدادادی با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی سرپوشیده شهرستان ۶۰ سانتی متر مربع است، تصریح کرد: اگر ساخت و سازهای دیگری که در این بخش داریم به بهره برداری برسند سرانه شهرستان در بخش فضای سرپوشیده به ۶۵ سانتی متر مربع، نزدیک به میانگین کشوری خواهد رسید.

اوبا بیان اینکه بیشتر ورزشکاران سازمان یافته از آموزش و پرورش هستند، خاطرنشان کرد: از ادارات شهرستان انتظار می رود بخش های فوق برنامه و برنامه های ورزشی ادارات خود را فعال کنند.

رئیس  ورزش و جوانان سلسله با اشاره به ورزشکاران معلول و جانباز شهرستان،  یادآورشد: حدود ۵۰ ورزشکار معلول و و بیش از ۴۰۰ ورزشکار جانباز در شهرستان سلسله به فعالیت ورزشی مشغول هستند که برای خدمات دهی مناسب نیازمند ساماندهی هستند.

او با بیان اینکه حدود ۴۰۰ نفر از ورزشکاران شهرستان را بانوان تشکیل می دهند، افزود: کمبود زیرساخت های ورزشی و عدم حمایت اسپانسرها از ورزشکاران قهرمان از مهمترین مشکلات بانوان ورزشکار در شهرستان است.

گفت وگو :سجادجوانمرد-برنا الشتر

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز