معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی خبر داد؛

تدوین بسته های مسافرتی ارزان قیمت برای ارائه تسهیلات بهتر به زائران و گردشگران

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۵:۵۷
کد خبر: ۸۷۸۸۲۱
تدوین بسته های مسافرتی ارزان قیمت برای ارائه تسهیلات بهتر به زائران و گردشگران
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از تدوین بسته‌های مسافرتی ارزان قیمت برای ارائه تسهیلات بهتر به زائران و گردشگران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد صادق براتی در نهمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان با تبریک پیشاپیش دهه امامت و ولایت اظهار کرد: ۲۹ برنامه پیشنهادی از سوی ستاد مرکزی خدمات سفر برای اجرایی شدن برنامه‌های متنوع مانند برپایی جشن ها، همایش ها و مراسمات در دهه ولایت به ارگان ها و نهادها ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: انتظار می‌رود تمامی دستگاه های اجرایی استان مطابق وظایف تعریف شده برای آن‌ها، نسبت به اجرایی کردن برنامه‌های ابلاغی اهتمام داشته باشند.

براتی در ادامه به اجرایی شدن طرح ساب اشاره کرد و افزود: این طرح که به منظور ساماندهی و برنامه‌ریزی سفرهای ارزان قیمت تدوین شده است، مختص ایام غیر پیک نبوده و باید در تمام ایام سال عملیاتی و اجرایی شود.

وی ادامه داد: ۵‌ کمیته تعریف شده ذیل این طرح باید در مدت یک هفته پک‌ مسافرتی ارزان قیمت را برای ارائه تسهیلات بهتر به زائران و گردشگران تهیه و به ستاد ارائه کنند.

وی اظهار کرد: در نهایت این پک پس از تایید استاندار خراسان‌رضوی به عنوان رئیس ستاد خدمات سفر استان به ستاد مرکزی خدمات سفر کشور ارسال خواهد شد.

وی عنوان کرد: کمیته های مربوطه بررسی کنند که هر کدام در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائران چه تخفیفاتی را می‌توانند ارائه دهند و بر اساس همین تسهیلات طرح مورد نظر را آماده و تکمیل کنند.

وی خطاب به اعضای کمیته های ۵ گانه تاکید کرد: بسیاری از خانواده ها در ایام پیک و تعطیلات امکان مسافرت دارند، لذا برنامه ریزی ها و تسهیلات ارائه شده توسط دستگاه ها در طرح مذکور باید ایام پیک مسافرتی را نیز شامل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز