دبیرکل حزب مردم سالاری :

برای انتخابات مجلس لیست می‌دهیم اما باید خالص سازی شود / تلاش می کنیم اکثریت مجلس را به دست بگیریم /استیضاح رئیس جمهور را به مجلس آوردند

۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۴:۲۶
کد خبر: ۸۷۹۶۲۴
برای انتخابات مجلس لیست می‌دهیم اما باید خالص سازی شود /  تلاش می کنیم اکثریت مجلس را به دست بگیریم /استیضاح رئیس جمهور را به مجلس آوردند
مصطفی کواکبیان گفت: استیضاح رئیس جمهور را به مجلس آوردند، من گفتم ما نسبت به دولت انتقاد داریم اما آنقدر رشید هستیم که در این شرایط بحث استیضاح را مطرح نکنیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ کواکبیان در اردوی تابستانی اعضای حزب مردم سالاری در خرم آباد ،اظهار کرد: قبل از سال ۹۶ و حوادث دی ماه در تریبون گفتم ما ۴۳ شهر رفتیم برای آقای روحانی خودمان را کشتیم، ولی واقعیت این است که الان دیگر خیلی سرافرازانه نمی توانم بگویم از دولت حمایت می کنم.

اوافزود:  استیضاح رئیس جمهور را به مجلس آوردند، من گفتم ما نسبت به دولت انتقاد داریم اما آنقدر رشید هستیم که در این شرایط بحث استیضاح را مطرح نکنیم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به آقای روحانی گفتم بجنب،  به خاطر شما دارند به ما اصلاح طلب ها فحش می دهند،تصریح کرد: ما چه تقصیری داریم؟ الان زلف شما را با زلف ما باهم گره می زنند.

او بیان کرد: در ارزیابی عملکرد ما در مجلس باید انتقاد باشد اما مجموعه شرایط را هم توجه داشته باشید. 

کواکبیان خاطر نشان کرد: در مجلس هشتم ۴۰ نفر بودیم اما کارآمدی ما از ۱۰۰ نفر امروز بیشتر بود، الان نه می توانیم بگوییم چه می خواهیم و نه می توانیم بگوییم چه نمی خواهیم.

او یادآورشد: ما هیچ وقت اکثریت مجلس نیستیم، فراکسیون اکثریت هستیم، یک عده ای این وسط هستند که به هر سمتی غش کنند آن ها می شوند اکثریت،  سردمدار آن ها نیز آقای لاریجانی است که آن ها را می پیچاند که گاهی اینور بروند گاهی آنطرف، اما دودش به چشم ما می رود.

 کواکبیان خاطر نشان کرد:  بستگی دارد جریانی که وسط لحاف می خوابند به اصطلاح مستقلین به کدام سمت غش می کنند. دوستان بیرون نشسته اند و نمی دانند ما در مجلس چه می کشیم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات آتی مجلس نیز  یادآورشد:  اگر بالای ۲۰۰ نامزد در انتخابات آینده مجلس داشته باشیم لیست می‌دهیم اما با اینکه بازهم زلف ما با دولت گره بخورد مخالفم.

او با بیان اینکه من معتقدم لیست ما باید خالص سازی شود،  افزود: به هر قیمتی قرار نیست لیست بدهیم، البته تلاش می کنیم اکثریت مجلس را به دست بگیریم،  ما یک بار نسبت به دولت ارادت فرمودیم، بس است دیگر!

این نماینده مجلس  گفت:  این بار لیستی که می دهیم خالص سازی می شود و کسانی که برند اصلاح طلبی آن ها مشخص باشد را حمایت می کنیم. 

دبیرکل حزب مردمسالاری  در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: من به جرات می گویم بدترین شرایط تحریم در طول ۴۰ سال گذشته همین چندماه بوده است. ما از اول انقلاب تحریم بوده ایم اما این شرایط بسیار سخت است.

مصطفی کواکبیان  بیان کرد: در بودجه فروش یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت را پیش بینی کردیم، که البته آن زمان انتقاد داشتم و گفتم حاصل نمی شود ، شرایط کشور ساده نیست،  نفت را به زور می فروشیم و تازه پولش را هم نمی توانیم بگیریم،  فکر نکنید همه چیز گل و بلبل است و الان فقط سر تقسیم پست ها مشکل داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز