شهردار خرم آباد:

هدف ما این است که هرچه سریعتر آثار سیل را از چهره شهر بزداییم / خبرنگاران به همراه نیروهای شهرداری در بحرانها حضور داشته اند

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۳:۳۳:۵۳
کد خبر: ۸۸۲۳۰۲
هدف ما این است که هرچه سریعتر آثار سیل را از چهره شهر بزداییم  / خبرنگاران به همراه نیروهای شهرداری  در بحرانها حضور داشته اند
وحید رشیدی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در بحرانهای مختلف مانند سیلاب اخیر به همراه مسئولین و نیروهای شهرداری حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ رشیدی در مراسم  روز خبرنگار  با تجلیل از مقام شامخ خبرنگاران به ویژه شهید صارمی  ،اظهارکرد: شهید صارمی ها تا آخرین لحظات عمرشان به رسالت دینی و کاری خود عمل کردند و ما نیز امیدواریم با الگوبرداری از این بزرگان بتوانیم به وظایف خود در قبال کشور ، شهر و شهروندان عزیز عمل کنیم.

او افزود :خبرنگاران ما در بحرانهای مختلف مانند سیلاب اخیر به همراه  مسئولین و نیروهای شهرداری حضور داشتند و توانستند با انعکاس کمبودها و همچنین  تلاشهای نیروهای شهرداری نقش موثری را در جلب توجه دولتمردان محترم ایفاکنند.

 رشیدی خبرنگاری را از جمله مشاغل سخت و زیان آور خواند و تصریح کرد :خبرنگاران از  زحمتکش ترین و مفید ترین اقشار جامعه هستند ولی از لحاظ درآمد و مزایایی چون مسکن ، بیمه و  امنیت شغلی در سطح کم درآمدترین ترین کارکنان دستگاههای دولتی هم نیستند.

او خبرنگاران را  افرادی توصیف کرد که دغدغه‌ی آگاهی بخشی، دفاع از حق و عدالت را دارند و گفت: خبرنگاران با خلق آثار تولیدی‌  در ژانرهای مختلف روزنامه‌نگاری ایفا گر نقش بسیار موثری  در رشد شهرو استان  هستند.

شهردار خرم آباد با اشاره به عزم مدیریت شهری خرم آباد در راستای برقراری تعامل مثبت با جامعه خبرنگاران و  رسانه ها ،خاطر نشان کرد:تمام سعی ما بر این است که با بهره گیری از نظرات ، مطالب ، انتقادات و پیشنهادات اهالی قلم هرچه سریعتر مسیر  توسعه رابپیماییم  و با قدرت بر مشکلات چیره شده تا خرم آباد را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

رشیدی  افق پیش روی  خرم آباد  را به رغم تمامی مشکلات روشن و امیدبخش خواند ویادآورشد: هدف ما این است که هرچه سریعتر آثار سیل را از چهره شهر بزداییم   و من به شما قول می دهم به یاری صاحبنظران ، اصحاب قلم و مدیریت ارشد استان ، خرم آباد را همانند نامش به شهری خرم ، آباد و در خور زیستن تبدیل کنیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز