ثمره مدیریت جوان در ورزش و جوانان استان اردبیل

اعتماد به جوانان از شعار تا عمل؟!

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۰:۰۶
کد خبر: ۸۸۳۴۸۸
بزرگترین رویداد ورزشی در اوج روزهای تحریم در اردبیل و ارومیه برگزار شد.در روزهای پرکار ورزش اردبیل،یک انتصاب حاشیه هایی را ایجاد کرد.مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل << سعیدی>> سردبیر جوان خبرگزاری فارس اردبیل را به ریاست کمیته اطلاع رسانی مسابقات منصوب کرد.

به گزارش برنا،این انتصاب با واکنش وسیعی از سوی اصلاح طلبان و جریان همسوی دولت  روبرو شد. جام ملتهای والیبال جهان با میزبانی عالی در سطح بین المللی برگزار شد بطوری که تحسین بسیاری از مسئولان و تیمهای مهمان را برانگیخت.

جوانان و نیروهای داوطلب و معاونت فرهنگی و جوانان  ورزش و جوانان نقش بسزایی در برگزاری این مسابقات ایفا نمودند و بار دیگر اعتماد به جوانان نتیجه بخش بود.

وزیر ورزش و به خصوص <<محمد مهدی تندگویان>>معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان در سفرهای استانی  از مدیران استانی درخواست  اعتماد به جوانان را دارد.سخنی که متاسفانه در بسیاری از موارد به جای عمل به آن،شهید می شود!

مدیر کل جوان ورزش و جوانان استان اردبیل که نتیجه اعتماد به جوانان را شاهد بود در انتصابی دیگر <<فرشاد گلمرادی>> یکی از جوانان مستعد استان اردبیل را به سمت سرپرست روابط عمومی ورزش و جوانان استان اردبیل منصوب نمود.

آقاخانی که پیش از این،با انتصاب سعیدی سردبیر خبرگزاری فارس در مسابقات والیبال،عدم دخالت گرایشهای سیاسی در ورزش را اثبات نموده بود با انتصابی دیگر اعتماد به جوانان را مشق نمود.

بهرام آقاخانی که خود از نیروهای جوان وزارت ورزش و جوانان می باشد  به شعار اعتماد به جوانان جامه عمل پوشاند.امری که رهبر انقلاب نیز بسیار بر آن تاکید نموده است.اخیرا نیز در دیدار جوانان با رهبر انقلاب حرفهای  یکی از بانوان شرکت کننده با بازتاب وسیعی در رسانه ها روبرو شد.

<<وی در سخنانی ضمن انتقاد از عدم بکارگیری جوانان،به فرماندهان 20 ساله  در جنگ اشاره نمود که در روزهای سخت قابل اعتماد هستند ولی در مدیریت ها به آنان اعتماد نمی شود....>>

عملکرد مدیریت ورزش و جوانان الگویی برای سایر دستگاهای اجرایی می تواند باشد.به آن امید که بکارگیری جوانان دیگر در حد شعار نباشد بلکه شاهد اعتماد روزافزون جوانان به باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز