تبدیل سالن ورزشی شرکت گاز قزوین به بیمارستان در مواقع اضطراری

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۶:۱۵
کد خبر: ۸۸۴۶۱۲
تبدیل سالن ورزشی شرکت گاز قزوین به بیمارستان در مواقع اضطراری
با تصمیم ستاد مدیریت بحران، سالن ورزشی شرکت گاز قزوین در مواقع اضطراری و حین بروز حوادث غیرمترقبه به بیمارستان تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین روز چهارشنبه در این خصوص گفت: سالن ورزشی مجتمع مسکونی شرکت گاز که در مجاورت بیمارستان شهید رجایی واقع شده، مکان مناسبی برای استقرار واحد اورژانس و درمانهای سرپایی جهت سانحه دیدگان در شرایط اضطراری است،

این مسئول گفت: به همراه ریاست اورژانس استان، ریاست بیمارستان شهید رجایی و مسئولین شرکت گاز استان از محل سوله ورزشی مجتمع مسکونی شرکت گاز بازدید به عمل آمد و این محل برای تبدیل به بیمارستان در شرایط اضطراری مناسب تشخیص داده شد. 

مهدیخانی گفت: یکی از سیاست های اداره کل مدیریت بحران جانمایی اماکن واجد شرایط، برای کاربری های خاص در شرایط اضطراری است.

وی افزود: علاوه بر اماکن اسکان اضطراری ، مکانهای خاصی نیز جهت خدمات رسانی ، انبار اقلام و.. باید از پیش تعیین گردد تا آمادگی لازم جهت مقابله با شرایط بحرانی به حد اکثر برسد.

این مسئول ادامه داد: در حال انجام مراحل عقد تفاهم نامه با شرکت گاز در راستای بهره برداری از سالن ورزشی این شرکت در شرایط بحرانی هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز