معاون استاندار گلستان:

گزارش مدیران به مردم شفاف و صریح باشد/ دشمن در جنگ اقتصادی هم ذلیل خواهد شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۸:۴۸
کد خبر: ۸۸۶۹۱۳
گزارش مدیران به مردم شفاف و صریح باشد/ دشمن در جنگ اقتصادی هم ذلیل خواهد شد
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به ضرورت ارائه گزارش مدیران به مردم در هفته دولت، گفت: این گزارش باید شفاف، صریح و بی پیرایه باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی امروز در جمع مدیران شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه در آستانه هفته دولت باید برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه برنامه‌های این هفته در دستور کار ادارات باشد، افزود: باید برنامه‌هایی را طراحی کنیم که بتواند حجم سنگین فعالیت‌ها و عملکرد ادارات و نهادها را به مردم نمایان کند.

وی با بیان اینکه از همه مدیران می‌خواهم هفته دولت را بیان شفاف عملکرد خود به مردم غنیمت شمرده و در این مسیر بکوشند، افزود: تردیدی نداشته باشید عملکرد دولت در نگاهی کلان تر به عنوان عملکرد نظام به شمار آمده و بیان واقعی و به دور از بزرگنمایی آن می‌تواند مردم را امیدوارتر از قبل نیز کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی و ورزشی باید در هفته دولت عملکرد متفاوتی را ازائه دهند، اذعان کرد: انتظار من فعالیت چشمگیر ادارات و نهادهای دولتی برای انعکاس خدمات دولت و نظام به مردم است.

کریمی با اشاره به اینکه اقتصاد مردم خط قرمز ما در فعالیت‌هاست، گفت: بدون شک تمام تلاش خود را برای اعتلای اقتصادی کشور، منطقه و شهرمان به کار خواهیم بست و در این مسیر از مردم به عنوان پشتوانه‌های همیشگی نظام و دولت کمک خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه برای اجرای برنامه‌های هفته دولت هفت کمیته پشتیبانی، فرهنگی، تبلیغات، ارزیابی، روستایی، جوانان و بانوان در فرمانداری تشکیل شده است، ادامه داد: امیدواریم برنامه‌های امسال به ویژه مراسم متمرکز افتتاحیه و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی با شکوه‌تر از همیشه برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز