نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی:

رسانه‌ها روح امید را در مردم زنده نگه دارند/ نگذارید مردم اسیر جوسازی دشمنان شوند

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۸:۳۹
کد خبر: ۸۸۶۹۱۸
رسانه‌ها روح امید را در مردم زنده نگه دارند/ نگذارید مردم اسیر جوسازی دشمنان شوند
نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت خنثی‌سازی حربه‌های دشمن توسط رسانه‌ها، گفت: رسانه‌ها باید روح امید را در دل مردم زنده نگه دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، شهرام کوسه غراوی امروز در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه شرق استان گلستان پیرامون روز خبرنگار و الزامات فعالیت‌های رسانه‌ای، با اشاره به اینکه رسانه‌ها امروز نقش آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند، اظهار کرد: از همه رسانه‌هایی که در رحلت پدرم با اینجانب و خانواده ما همدردی کردند نیز صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه نخستین اقدام برای حرکت به سمت توسعه همین انتقاد منصفانه، سازنده و دلسوزانه است، افزود: اگر این انتقادها با این ویژگی‌ها نباشد بدون تردید کشور و جامعه همواره درجا خواهد زد و سرعت روند حرکت به سمت توسعه بسیار کند خواهد شد.

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کم لطفی برخی معدود از رسانه‌ها همواره عملکرد مثبت بخش عمده‌ای از رسانه‌های دیگر را تحت شعاع خود قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید با نقادی مثبت به ارتقای همه ویژگی‌‌ها و شاخص‌های پیشرفت در جامعه کمک کنند.

کوسه غراوی با اشاره به اینکه در بسیاری از موارد انتقادات و پیشنهادات خبرنگاران بوده که ما را متوجه نقص و کمبودی در حوزه انتخابیه و حتی کشور کرده است، ادامه داد: باید بپذیریم که رسانه‌ها و خبرنگاران بهترین پل ارتباطی میان مردم و خدمتگزاران در نظام هستند.

وی عدم وابستگی رسانه‌ها به بازی‌های سیاسی و جناحی و توجه به اهداف بلند و عمیق نظام جمهوری اسلامی در دهه پنجم انقلاب را وظیفه اصلی رسانه‌ها دانست و تاکید کرد: رسانه‌ها بهترین ظرفیت و بستر امر به معروف و نهی از منکر هستند که البته باید با تاسی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب لطافت و ظرافت‌های این کار را مورد توجه قرار دهند.

نماینده مردم شرق استان گلستان یکی دیگر از وظایف رسانه‌ها زنده نگه داشتن روح امید در مردم نسبت به آینده کشور دانست و گفت: وقتی کشور باوجود همه دشمنی‌ها مسیر توسعه و پیشرفت را با سرعت بالایی طی می‌کند نباید بگذاریم مردم اسیر جوسازی و دروغ پردازی‌های دشمن شوند.

غراوی با توصیه به همه جوانان و فعالان مردمی مبنی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه، اضافه کرد: امروز و در آغازین سال گام دوم انقلاب بهترین فرصت برای جهت‌دهی رفتار، گفتار و عملکرد همه جریانات و ظرفیت‌های دولتی و مردمی به سمت اهداف متعالی انقلاب و توسعه روزافزون است که در این مسیر این رسانه‌ها هستند که باید نقش اساسی ایفا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز