پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بمناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۴:۲۰:۲۸
کد خبر: ۸۸۶۹۲۳
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بمناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین طی پیامی فرارسیدن عید بزرگ ولایت عید سعید غدیر خم را تبریک گفت .

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین طی پیامی فرارسیدن عید بزرگ ولایت عید سعید غدیر خم را تبریک گفت .متن این پیام بدین شرح می باشد:

بسم ا... الرحمن الرحیم

غدیر، تجلی خواست خالق، روح آفرینش، برانگیزاننده ستایش و دست های بلندی است که انسان خاکی را به افلاک می‌ کشاند. واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.

غدیر تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی(ع) است. غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است. غدیر عید عدالت و رهبری است . عید ولایت و امامت فرا می‌رسد و شیعیان جهان به شکرانه تکمیل دین و اتمام نعمت همگان با عرشیان و فرشیان این روز بزرگ را جشن خواهند گرفت.

غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.

اینجانب فرا رسیدن عید بزرگ ولایت عید سعیدغدیرخم را به عموم مسلمین جهان به ویژه جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان ایران اسلامی و استان قزوین صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی ‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز