هوشنگ بازوند:

مردم همیشه از مسئولین جلوتر بوده اند/ مدیران کل با الگوگیری از مردم به زائرین خدمت کنند

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۲۲:۲۴:۴۱
کد خبر: ۸۸۷۰۱۲
مردم همیشه از مسئولین جلوتر بوده اند/ مدیران کل با الگوگیری از مردم به زائرین خدمت کنند
استاندار کرمانشاه در نشست ستاد اربعین گفت: مردم همیشه از مسوولین جلوتر بوده اند. مردم استان کرمانشاه خود را مهیای پذیرایی از زائرین اربعین نموده اند. مدیران کل استان نیز با الگوگیری از مردم به موضوع میزبانی و خدمت به زائرین حضرت سیدالشهدا علیه السلام به عنوان یک فرصت ویژه و عنایت الهی نگاه کنند.

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست ستاد اربعین گفت: عید سعید غدیر خم عید ولایت را به عموم هم استانی های عزیز تبریک میگویم. حاج جعفر همتی از روز شنبه به عنوان رییس قرارگاه ستاد اربعین در مرز خسروی مستقر میشوند. ایشان علاوه بر تجارب کاری ارزنده، ارادت قلبی خاصی به امام حسین ع دارند.

او ادامه داد: برای پیشبرد و تسریع در امور ساماندهی زائرین اربعین، هر مدیری که آقای همتی تشخیص دهند باید در مرز خسروی مستقر شود و حرف و تشخیص حاج جعفر همتی حرف و تشخیص من است.

 بازوند گفت: مردم همیشه از مسوولین جلوتر بوده اند. مردم استان کرمانشاه خود را مهیای پذیرایی از زائرین اربعین نموده اند. مدیران کل استان نیز با الگوگیری از مردم به موضوع میزبانی و خدمت به زائرین حضرت سیدالشهدا علیه السلام به عنوان یک فرصت ویژه و عنایت الهی نگاه کنند.

او افزود: هنر مدیران این است که با تدبیر خود در شرایط خاص و ویژه بتوانند از تنگناهای مسیر عبور کنند. کارهای کلان نیاز به مدیران جسور و ریسک پذیر دارد.

استاندار کرمانشاه گفت: هفته آینده در بغداد با مسوولین عراقی درخصوص تردد زائرین نشستی برگزار خواهیم کرد تا راهکارهای تامین امنیت و رفاه زائرین در دو طرف مرز بررسی شود.

 

photo_2019-08-19_17-24-03

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز