راه اندازی واحد تولید گوشی تلفن همراه و تبلت در ارومیه

۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۴:۲۵:۰۳
کد خبر: ۸۸۷۲۰۲
راه اندازی واحد تولید گوشی تلفن همراه و تبلت در ارومیه
سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی گفت: در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال که از سوی ایشان به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است، راه اندازی واحد های تولیدی جدید و رسیدگی به امور واحدهای مشکل دار استان در صدر برنامه های سازمان قرار دارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد دهقان گفت: در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال که از سوی ایشان به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است. راه اندازی واحد های تولیدی جدید و حل مشکلات واحدهای مشکل دار استان در صدر برنامه های سازمان می باشد.

وی افزود: برای اولین بار در استان واحد تولیدی گوشی تلفن همراه و تبلت با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان ارومیه راه اندازی شد.

دهقان در بازدید از این واحد بیان کرد: این واحد با حجم سرمایه گذاری 8 هزار میلیون ریال در زمینی به مساحت 2 هزار و 86 متر مربع ایجاد و راه اندازی شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در ادامه گفت: با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال مستقیم برای 14 نفر مهیا گردید.

وی در ادامه عنوان کرد: ظرفیت این واحد تولیدی سالانه 100 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه و 20 هزار دستگاه تبلت می باشد و درآینده نزدیک نسبت به توسعه واحد اقدام خواهد شد.

دهقان ضمن تاکید بر اینکه کشور نیازمند راه اندازی واحد های دانش بنیان است اظهار داشت: با راه اندازی واحدهای دانش بنیان زمینه اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان دانشگاه های فنی فرآهم شده و نیاز کشور به واردات محصولات الکترونیکی نیز تامین می شود.

وی دراین بازدید عنوان کرد: توجه به کیفیت و بروز بودن محصولات و همچنین مناسب بودن قیمت تمام شده محصول برای مصرف کننده نسبت به محصولات مشابه وارداتی تضمین بقاء تولید خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز