استاندار اردبیل در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بیله‌سوار;

سرمایه‌گذاران سربازان و مدافعان مرزها در جبهه مقدم اقتصاد هستند

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۷:۱۷:۱۰
کد خبر: ۸۸۸۳۵۱
سرمایه‌گذاران سربازان  و مدافعان مرزها در جبهه مقدم اقتصاد هستند
اکبر بهنامجو در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بیله‌سوار گفت:سرمایه‌گذاران سربازان اقتصادی و مدافعان مرزها در جبهه مقدم اقتصاد هستند

به گزارش برنا،بهنام جو افزود: هر گونه حمایت از سرمایه‌گذاران وظیفه ذاتی مسئولان است و باید از قشر سرمایه‌گذار حمایت جدی و جهادی شود.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به اینکه راه بیله‌سوار به پارس‌آباد و گرمی چهار بانده می‌شود، گفت: راه بیله‌سوار _ پارس‌آباد توسط مشاور مطالعه شده و در جریان سفر رئیس‌جمهوری به استان تامین اعتبار و عملیات اجرایی این مسیرها آغاز می‌شود.

اکبر بهنامجو در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بیله‌سوار همچنین از نصب دستگاه ایکس‌ری در گمرک بیله‌سوار خبر داد و افزود: با نصب این سیستم در گمرک بیله‌سوار ترانزیت کالا و صادرات به آسانی انجام می‌گیرد.

او همچنین با اشاره به اینکه ۱۴۰ کیلومتر در استان بزرگراه وجود دارد، افزود: در برنامه سه ساله ۳۵۰ کیلومتر به میزان بزرگراه‌ها افزوده می‌شود.

بهنامجو با بیان اینکه در بیشتر روستاهای استان مشکل آب وجود دارد، گفت: پنج هزار میلیارد ریال برای آبرسانی به روستاها و قشلاق‌های عشایری استان تخصیص یافته و در آینده نزدیک مشکل آب بیش از هزار روستای استان تعیین تکلیف می‌شود.

وی همچنین بر لزوم حل مشکل آنتن‌دهی موبایل در برخی از روستاهای استان تاکید کرد و افزود: با تلاش مسئولان خط‌دهی موبایل در بیشتر روستاها حل شده و مشکل روستاهایی که مشکل آنتن‌دهی دارند نیز بزودی بررسی و مرتفع می شود.

استاندار اردبیل اظهار داشت: احقاق حق عشایر از پایاب سد خداآفرین به هیات دولت ارسال شده و در آینده نزدیک بحث این موضوع نهایی خواهد شد.

در این جلسه طرح‌های دارای مشکل کشاورزی و صنعت و گردشگری بیله‌سوار مغان بررسی و راهکارهای مناسب برای حل موانع و مشکلات توسط نمایندگان بانک‌های عامل، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی ارائه شد.

استاندار اردبیل همچنین گفت: در صورت تصویب منطقه آزاد برای استان ، بیله سوار جزو مراکز محوری و سایت‌های اصلی این منطقه در استان می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز