باباملکی در گفت و گو با برنا کرمانشاه:

میزبان ۳هزار ورزشکار از سراسر کشور هستیم/ ۳رویداد کشوری و ۲رویداد بین المللی در کرمانشاه در حال برگزاری است

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۰:۳۲:۴۸
کد خبر: ۸۸۹۰۲۸
میزبان ۳هزار ورزشکار از سراسر کشور هستیم/ ۳رویداد کشوری و ۲رویداد بین المللی در کرمانشاه در حال برگزاری است
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت: در واقع کرمانشاه در طی 29 مرداد تا 9 شهریور ماه میزبان 3هزار ورزشکار از سراسر کشور و چند کشور خارجی هستیم، این کار بزرگی است که همزمان دو رویداد بین المللی و سه رویداد کشوری را بتوان برگزار کرد.

مصطفی باباملکی رییس اداره ورزش و جوانان شهر کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه درباره کلیات برگزاری المپیاد ورزشی در کرمانشاه و نحوه برگزاری و اسکان توضیحاتی را ارائه کرده است که در ادامه می خوانید.

رییس اداره ورزش و جوانان شهر کرمانشاه گفت: کرمانشاه در هفته دولت میزبان سه رویداد بزرگ ورزش در سطح ملی است، مسابقات استعدادهای برتر کشور در رشته هاکی، هندبال و شنا که تا پنجم شهریور ادامه دارد.

باباملکی اظهار کرد: محل برگزاری مسابقات هندبال به دلیل ازدیاد تیم ها که 30 استان در این مسابقات شرکت کرده بودند در دو سالن حضرت امام خمینی و امام سجاد (ع) در حال برگزاری است. همچنین مسابقات هاکی که در بخش بانوان در زمین چمن اختصاصی هاکی واقع در مجموعه ورزشی سید جمال میرزاده در حال برگزاری است.

او اضافه کرد: همچنین محل اسکان تیم های هندبال در مهمانسرای هوانیروز ، خوابگاه فاطمیه و مهمانسرای اداره کل و همچنین کادر برگزاری هم در مهمانسرای علوم پزشکی اسکان داده شدند.

باباملکی گفت: مجموعه ورزشکاران رشته هاکی که 16-17 تیم بیشتر شرکت نکرده بود در خوابگاه سراب متعلق به اداره کل آموزش و پرورش و همچنین کادر برگزاری و اعضای فدراسیون هم در مهمانسرای مجموعه کوثر اسکان داده شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه بیان کرد: مسابقات به خوبی در حال برگزاری است که انشالله در دو روز آینده نتایج مسابقات نشان خواهد داد که چه تیم هایی مقام های اول تا سوم این دو رویداد بزرگ را به دست می آروند.

او گفت: در رشته هندبال 575 ورزشکار شرکت کرده بودند که 20 نفر هم عوامل برگزاری فدراسیون بودند که به استان ما آمده اند. در رشته هاکی هم 275 نفر شرکت کننده و 20 نفر هم کادر برگزاری که از سوی فدراسیون به کرمانشاه آمدند.

باباملکی اظهار داشت: ما هم زمان با این سه رویداد که هنوز شنا برگزار نشده است و انشالله از ششم همین ماه برگزار خواهد شد، دو رویداد بزرگ بین المللی هم در کرمانشاه داشتیم، مسابقات رشته کاراته در بخش آقایان و بانوان که علاوه بر ورزشکاران کشور مان ، مهمانانی از کشورهای نیجریه، عراق ، مصر و تایلند هم در این رویداد حضور داشتند که نتایج آن هم اعلام می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: در واقع کرمانشاه در طی 29 مرداد تا 9 شهریور ماه میزبان 3هزار ورزشکار از سراسر کشور و چند کشور خارجی هستیم، این کار بزرگی است که همزمان دو رویداد بین المللی و سه رویداد کشوری را بتوان برگزار کرد که نیازمند همراهی بسیاری از عوامل است که دست به دست هم بدهند تا این مسابقات برگزار بشود.

باباملکی همچنین گفت عوامل پشت صحنه برگزاری این رویدادهای بزرگ را هم باید دید که جا دارد همینجا از ستادی که در استان به ریاست استاندار محترم کرمانشاه و دبیر این ستاد هم مدیرکل اداره ورزش و جونان برگزار شد و همچنین مشابه این یک ستادی در شهرستان کرمانشاه ایجاد کردیم که رییس آن فرماندار محترم و بنده بعنوان دبیر ستاد و همچنین مجموعه عوامل ستاد استان و شهرستان کرمانشاه دست به دست هم دادند که این پنج رویداد به خوبی برگزار شود کمال تشکر و قدردانی را دارم.

رییس اداره ورزش و جونان شهرستان کرمانشاه در پایان گفت: همچنین از رسانه ها؛ صدا و سیما، خبرگزاری ها و روزنامه ها به جهت بازتاب این رویداد ها تشکر می کنم. اگر این رویداد ها بازتاب نشوند برگزاری مسابقات دچار یک خلاء بزرگ می شود که بنده از خبرگزاری برنا در استان کرمانشاه که در کل برنامه ها یار و یاور ما بودند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای پیام/ ش

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز