کاهش ضریب خاموشی اتفاقات برق

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۲:۰۱:۵۸
کد خبر: ۸۸۹۲۵۳
کاهش ضریب خاموشی اتفاقات برق
در سال ۹۶ به ازای هر مشترک ۱.۷۰ دقیقه خاموشی اتفاقات برق در کرمان داشتیم که این عدد در سال ۹۷ به ۱.۱۴ دقیقه رسیده است که ۳۴ درصد کاهش نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیر اتفاقات و امنیت شرکت توزیع برق شهرستان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: وظیفه رفع خاموشی های احتمالی ناخواسته و اعمال خاموشی و عملیات مانور شبکه جهت گروه های  تعمیراتی و توسعه شبکه بر عهده این مجموعه است.

سید جواد افضلی حسینی افزود: اتفاقات و امنیت برق کرمان در هنگام بحران ها و حوادث طبیعی نظیر زلزله، طوفان و سیل، ایجاد هماهنگی و رفع خاموشی ها و خطرات احتمالی برق گرفتگی را در کمترین زمان ممکن بر عهده دارد.

وی بیان کرد: ۲۵۰ کیلومتر محدوده عملیاتی این شرکت است که ۱۷ گروه کاری با ۷۶ پرسنل در حال انجام وظیفه برای رفاه ۳۰۰ هزار مشترک برق هستند.

مدیر اتفاقات و امنیت شرکت توزیع برق شهرستان کرمان اظهار داشت: ۸۴ فیدر، چهار هزار و ۳۷۶ ترانس فشار متوسط با حدود ۲ هزار کیلومتر خط فشار ضعیف و متوسط هوایی و زمینی در محدوده خدمات این شرکت قرار دارد.

وی با اشاره به کاهش خاموشی ها در سال ۹۷ نسبت به سال قبل از آن، تصریح کرد: با تلاش های انجام گرفته خاموشی به اندازه هر مشترک از ۱.۱۴ ساعت به ۱.۰۷ رسیده است.

افضلی حسینی تاکید کرد: بیشترین دلیل خاموشی ناخواسته مربوط به فرسودگی و سرقت سیم و کابل و انشعابات غیر مجاز در مناطق حاشیه شهر است.

وی گفت: تعداد ۶ واحد سیار رفع خاموشی ها را در شبانه روز انجام می دهند و درخواست های شهروندان پس از ثبت در سامانه ۱۲۱ پیگیری و رفع می شود.

مدیر اتفاقات و امنیت شرکت توزیع برق شهرستان کرمان افزود: رفع خاموشی های برنامه ریزی شده و ناخواسته در شبکه اتفاق می افتد که زمان رفع  خاموشی برق به طور متوسط ۳۵ دقیقه است.

وی با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف برق توسط مشترکان بیان کرد: هر میزان مصرف انرژی کمتر شود، تلفات شبکه و خاموشی ها کاهش پیدا می کند.

افضلی حسینی گفت: مشترکانی که به دلیل افت فشار و یا حوادث مربوط به شبکه خسارت می بینند با مراجعه به این مرکز و از طریق بیمه خسارت آنها جبران می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز