در نشست با مدیرکل کار اردبیل مطرح شد؛

ضرورت حل مشکلات کارگران / قرارگیری کارگران در خط مقدم خاکریز اقتصادی کشور

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۸:۳۷
کد خبر: ۸۸۹۷۲۰
ضرورت حل مشکلات کارگران / قرارگیری کارگران در خط مقدم خاکریز اقتصادی کشور
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: کارگران در خط مقدم خاکریزهای اقتصادی قرار گرفته و برطرف کردن مشکلات این قشر باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شکر عبدی پیش از ظهر دوشنبه در نشست با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل عنوان کرد: کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار گرفته و توجه به مطالبات آنان و کاهش دغدغه‌های موجود باید به اولویت اساسی تبدیل شود.

وی به هجمه‌های متعدد فرهنگی و اقتصادی دشمنان اشاره کرد و افزود: امروزه دولتمردان و تمامی ارکان نظام دست به دست هم دادند تا سرافرازانه در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل ادامه داد: در جنگ اقتصادی ارزش دستان پینه بسته کارگران در خاکریزهای اقتصادی کمتر از تن‌های زخمی ایثارگران در جنگ هشت ساله دفاع مقدس نیست و باید با عمق وجود قدردان تلاش‌های این گروه باشیم.

عبدی یادآور شد: سپاه به عنوان یک مجموعه نظامی و فرهنگی از هیچ تلاشی برای خدمتگزاری به اقشار مختلف مردم از جمله جامعه کارگری دریغ نخواهد کرد.

نقش مهم کارگران در استقلال و خودکفایی کشور

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز در این جلسه عنوان کرد: یکی از مهمترین لازمه‌های تحقق اقتصاد پایدار وجود امنیت پایدار در تمامی حوزه‌ها از جمله بخش اقتصادی بوده و کشور ما نیز به همت تولید کنندگان و کارگران در عرصه‌های اقتصادی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

رحیمی به نقش مهم کارگران در خودکفایی اشاره کرد و یادآور شد: در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها با تمام توان و در کنار هم در راستای خدمت به مردم خواهیم ایستاد و بودن در کنار بسیج انگیزه مضاعفی را برای خدمت رسانی پدید خواهد آورد.

 رئیس شورای قشر بسیج کارگری استان اردبیل عنوان کرد:  دستگاه‌های مجریه، مقننه و قضاییه به عنوان سه ضلع یک مثلث و سپاه پاسداران به عنوان هرم در کنار این مجموعه در کنار هم برای اعتلای نظام نقش آفرینی می‌کنند و قدردان چنین حضور باصلابت همراه با ایثار نیروهای انقلابی هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز