افتتاح ۸ پروژه عمرانی در اشنویه

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۹:۴۰
کد خبر: ۸۹۰۴۹۷
افتتاح  ۸ پروژه عمرانی در اشنویه
به مناسبت هفته دولت، 8 پروژه عمرانی در اشنویه افتتاح شدند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در چهارمین روز از هفته دولت با حضور پیمان آرامون سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی 8 پروژه عمرانی به ارزش نزدیک به 240 میلیارد ریال در شهرستان اشنویه افتتاح شد.

پیمان آرامون در آیین افتتاح پروژه های حوزه راهسازی در این شهرستان گفت:ارتقاء سطح کیفی و درجه راههای ارتباطی استان بویژه  راههای مرزی و متصل بایانه های تجاری از اولویت‌های استان است که علاوه بر افزایش ایمنی جاده ها در تسهیل تبادلات تجاری در شرایط تحریمی نقش بسیار مهمی را دارند.

در این مراسم که فرماندار شهرستان اشنویه، مدیران کل مدیریت بحران و دفتر امور روستایی استانداری به همراه جمعی از مدیران شهرستان نیز حضور داشتند، 10 گیلومتر از پروژه تعریض مجور ارتیاطی اشنویه به ارومیه،با اعتبار 100 میلیارد ریال.  6 پروژه عمرانی شهرداری اشنویه  به ارزش 70 میلیارد ریال و پروژه لکه گیری و آسفالت محور روستایی بیمضرته با نزدیک به 70 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. همچنین در ادامه با حضور مسولین استانی و شهرستان‌ عملیات اجرایی ساخت سالن ورزشی چند منظوره  با اعتبار 12 میلیارد ریال در شهر نالوس آغاز شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز