بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی خراسان رضوی سرعت بخشیده شده است

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۷:۳۷
کد خبر: ۸۹۱۲۸۲
بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی خراسان رضوی سرعت بخشیده شده است
نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: به همت مدیرکل ورزش وجوانان و معاونین این اداره کل به پروژه های عمرانی استان سرعت بخشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید احسان قاضی زاده هاشمی در مراسم افتتاحیه سالن ورزشی دیزباد(سفلی)ضمن تشکر از زحمات فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: از زمان، مدیریت فتاحی در ورزش و جوانان استان، ارتباط بسیار خوب و سازنده ای با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برقرار شده است، همچنین به همت معاونین این اداره کل به پروژه های عمرانی این استان سرعت بخشیده شده است.

وی افزود: در هفته دولت از 6 پروژه ورزش و جوانان استان بهره برداری می‌شود که از میان 2 پروژه به حوزه فریمان و سرخس مربوط است.

نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم اکنون 8 پروژه دیگر نیز در این حوزه در حال ساخت است که امیدواریم تا دهه فجر سال جاری حداقل 3 پروژه افتتاح شود.

قاضی زاده عنوان کرد: امیدوارم این سالن ورزشی در دیزباد سفلی مایه خیر و برکت برای مردم باشد و مسابقات ورزشی نیز به نحو مطلوب در آن برگزار شود.

وی تصریح کرد: احداث این سالن ورزشی، فضای امن و مناسبی را برای بانوان فراهم کرده است که با اختصاص ساعاتی از روز به بانوان، می‌توان به پویایی این قشر کمک شایانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز