ارشد نظامی ارتش در گلستان:

در صورت واگذاری اراضی، آمادگی خروج پادگان تیپ ۲۳۰ را به خارج شهر داریم

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۴:۰۴:۵۹
کد خبر: ۸۹۱۳۸۲
در صورت واگذاری اراضی، آمادگی خروج پادگان تیپ ۲۳۰ را به خارج شهر داریم
ارشد نظامی ارتش گفت: چنانچه مسئولان ارشد استانی بحث انتقال پادگان را پیگیری کنند ما اقدامات بعدی را انجام خواهیم داد اما در حال حاضر قصدی برای جابجایی پادگان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ دو محمدعلی سعیدعسکری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با اشاره به سیل گلستان اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح و نیرو های امدای در زمان سیل پا در رکاب بوده اند.

وی ادامه داد: ارائه توانمندی ها باعث ایجاد بازدارندگی در برابر دشمن میشود وبه دشمن فهمانده خواهد شد که حق تجاوز به مرزهای ما را ندارد.

وی در خصوص مباحث پیش آمده در رابطه با انتقال پادگان از مرکزشهر تصریح کرد: کارهای مربوط به جابجایی فضای فیزیکی پادگان در گذشته صورت گرفت ولی عملیاتی نشد  و چنانچه  مسئولان ارشد استانی بحث انتقال پادگان را پیگیری کنند ما اقدامات بعدی را انجام خواهیم داد اما در حال حاضر قصدی برای جابجایی پادگان وجود ندارد.

ارشد نظامی ارتش  اضافه کرد: در صورتی که مسئولان استانی اراضی مورد نظر پادگان تیپ ۲۳۰ را  واگذار نمایند ما آمادگی خروج از مرکز شهر را داریم.

وی با اشاره به طرح سرباز سنگر، توضیح داد: در این طرح به سراغ سربازانی که از خدمت فراری شده اند رفته و آنها را برای بازگشت  به پادگان متقاعد می کنیم.

سعید عسکری ضمن بیان اینکه در راستای مهارت آموزی سربازان تفاهم نامه ای با سازمان فنی و حرفه ای امضا شده است، اظهار کرد:  طبق این تفاهم نامه  به سربازان علاقمند در رشته های فنی، آموزش و گواهینامه مهارت اعطا می شود و پس از آن سربازان می توانند وارد بازار کار شوند.

ارشد نظامی ارتش با اشاره به خبر های مبنی بر خروج پادگان لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ از گرگان، بیان داشت: تیپ ۲۳۰ شهید متاجی نیروی زمینی ارتش در گرگان مستقر است و به فعالیت های خود ادامه خواهد داد.

سعیدعسکری افزود: پیش تر بحث انتقال قرارگاه لشکر ۳۰ از گرگان مطرح بود که اکنون این مرکز در مرزهای شرقی و شهرستان بیرجند در حال انجام وظیفه است.

وی گفت: به همین علت وظایفی که در گذشته برعهده لشکر ۳۰ بود اکنون برعهده تیپ ۲۳۰ گذارده شده و ارشدیت نظامی ارتش به این تیپ واگذارشده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز