طی مراسمی با حضور مسئولان؛

کلنگ احداث مدرسه ۱۲ کلاسه شهر اورامان زده شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۳۴:۰۳
کد خبر: ۸۹۲۰۸۴
کلنگ احداث مدرسه ۱۲ کلاسه شهر اورامان زده شد
مراسم کلنگ زنی احداث مدرسه ۱۲ کلاسه شهر اورامان و مدرسه سه کلاسه روستای کماله با حضور نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس و جمعی از مسئولان استان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم کلنگ زنی این مدرسه، اظهار داشت: خوشحالیم علیرغم تمام محدودیت‌های اعتباری چنین پروژه‌هایی در اورامانات اجرا می‌شوند.

منصور مرادی گفت: اورامانات از قدیم الایام مهد تمدن، فرهنگ و عرفان بوده است و اکنون خوشحالیم که توانسته‌ایم گامی در توسعه و ایجاد زیرساخت‌های علم و دانش برای این مردم برداریم.

وی افزود: امیدواریم که دانش آموزان و اهالی فرهنگ کنونی باز باعث استمرار درخشش اورامانات در عرصه علم، فرهنگ و هنر باشند.

مدیر کل نوسازی مدارش استان کردستان نیز در این مراسم بیان کرد: این مدرسه علیرغم اینکه مجوز کلنگ زنی و تعریف پروژه جدید در استان داده نمی‌شد با پیگیری‌های مستمر نماینده مردم مریوان در مجلس انجام گرفته است.

احمدی ادامه داد: مدرسه ۱۲ کلاسه شهر اورامان با زیربنایی به متراژ هزار و ۵۰۰ مترمربع قرار است احداث شود و برآورد اولیه برای اتمام این پروژه هفت میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه احداث و تجهیز دو آزمایشگاه نیز در این مدرسه طراحی شده است، یادآور شد: امیدواریم با تلاش تمام مجموعه مدریتی استان بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار احداث این مدرسه را به اتمام برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز