برگزاری اردوی تیم ملی ووشو به میزبانی مشهد

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۸:۲۳
کد خبر: ۸۹۲۶۳۵
برگزاری اردوی تیم ملی ووشو به میزبانی مشهد
دبیر هیئت ووشو خراسان رضوی گفت: اردوی 10 روزه تیم ملی ووشو ایران به میزبانی هیئت ووشو استان از 3 تا 12 شهریور ماه در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هادی غمخوار در این خصوص اظهار کرد: این اردو به مدت ده روز در مشهد برپاست که از روز یکشنبه 3 شهریورماه آغاز شده و تا دوازدهم شهریورماه ادامه دارد. 

وی افزود: لیست تیم ملی تقریبا تکمیل شده و تنها حضور یکی دو بازیکن برای مسابقات جهانی قطعی‌ نشده‌است. اداره کل ورزش و جوانان، هزینه‌های برگزاری این اردو را برعهده گرفت تا این برنامه به بهترین نحو در مشهد برگزار شود.

دبیر هیئت ووشو خراسان رضوی با اشاره به اینکه در سبک تالو، امیر محمدرضایی از خراسان رضوی در اردوی تیم ملی ایران حضور دارد، بیان کرد: با میزبانی که از اردوی تیم ملی ووشو ایران داریم، امیدواریم دانش و سطح کیفی مربیان خراسان افزایش پیدا کند. در همین راستا با سرمربی تیم ملی ووشو هماهنگی لازم انجام شده تا تعدادی از ووشوکاران استان بتوانند با ملی‌پوشان تمرین کنند.

غمخوار با بیان اینکه این اردو فقط در بخش آقایان و در سبک ساندا برگزار می‌شود، تصریح کرد: این اردو برای آمادگی ملی‌پوشان جهت حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان که اواخر مهرماه در شهر شانگهای چین برگزار می‌شود، تدارک دیده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز