نماینده ولی‌فقیه در لرستان :

استاندارد باید حالت حاکمیتی بر تمام امور داشته باشد / وظیفه‌ی ما عمل بر اساس استاندارد است

۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۲:۳۶
کد خبر: ۸۹۴۶۴۷
استاندارد باید حالت حاکمیتی بر تمام امور داشته باشد / وظیفه‌ی ما عمل بر اساس استاندارد است
آیت الله سید احمد میرعمادی گفت: جایگاه استاندارد جایگاه حاکمیتی است و استاندارد باید حالت حاکمیتی بر تمام امور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  آیت الله میرعمادی امروز در دیدار با رئیس سازمان ملی استاندارد ایران،اظهار کرد:  مسئله استاندارد چه در امور مادی و چه در امور معنوی نیاز فطری بشر است؛ آفرینش استاندارد است و ما نقصی در آفرینش نمی بینیم؛ زمانیکه اساس آفرینش استاندارد باشد امور هستی نیز باید استاندارد باشد.

او با بیان اینکه استاندارد یعنی برخورداری از آنچه که لازمه حرکت به سوی کمال است، افزود: وظیفه‌ی ما عمل بر اساس استاندارد است و نه تنها فعالیت های تولیدی، صنعتی، اقتصادی و فرهنگی بلکه تمام فعالیت‌ها باید بر اساس استاندارد باشد که خلاف این موضوع در عالم هستی خلل ایجاد میکند.

آیت الله میرعمادی تصریح  کرد: مسئله‌ی استاندارد فقط برای سلامت و امنیت نیست بلکه برای حفظ نظام هستی می‌باشد.

اوبا اشاره به اینکه در درجه اول حیطه‌ی کار را باید حیطه‌ی حاکمیتی بدانیم،  خاطرنشان کرد: جایگاه استاندارد جایگاه حاکمیتی است و استاندارد باید حالت حاکمیتی بر تمام امور داشته باشد.

آیت الله میرعمادی  با بیان اینکه اگر میخواهیم موفق شویم و نقش خودمان را ایفا کنیم باید در عملکرد استاندارد چند نکته را لحاظ ‌کنیم،  عنوان  کرد: قاطعیت در درجه اول قرار دارد و اگر در این راستا قاطعیت قوی و محکمی داشته باشیم که دیگران حساب ببرند، می توانیم نقش آفرینی‌کنیم و این موضوع میتواند موفقیت را به دنبال داشته باشد و این سازمان میتواند به عنوان دستگاه حاکمیتی مستقل عمل کند.

اوبا تاکید بر اینکه استاندارد باید تاثیرگذار باشد نه تاثیرپذیر،  بیان  کرد: انتظار اول مسئله‌ی قاطعیت، شهامت و جسور بودن در این کار است که این کار این مسائل را می‌طلبد.

اآیت الله میرعمادی  با بیان اینکه استاندارد باید برای فعالیتش آموزش، اطلاع‌رسانی، تبلیغ و آگاهی بخشی کند،  ادامه داد: خود استاندارد نیاز به استاندارد دارد که بتواند در جایگته خودش قرار بگیرد و مردم نیز به یاری آمده و پیگیر مسائل شوند. نیاز است که در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد.

او با بیان اینکه کار در درون پاسخگو نبوده و باید فعالیت را گسترش داده و جهانی کنیم،گفت: اگر بتوانیم نقش‌آفرینی کرده و ملاک‌ها، ایده‌ها و موازین خودمان را جهانی کنیم میتوانیم به راحتی با تعامل به اهدافمان برسیم.

آیت الله میرعمادی  افزود: حضور استاندارد باید در سطح جهانی حضوری قوی و تاثیرگذار باشد.

اوضمن تاکید بر عمیق و گسترده‌تر کردن نظارت‌ها ، بیان  کرد: اگر نظارت‌ و بازرسی‌ها عمیق‌تر و گسترده‌تر شود قطعا خودمان مسیر خودمان را تعیین می کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز