در پنج ماه سپری شده از سال جاری؛

صادرات ۴۸۵ میلیون دلاری گمرک کرمانشاه / افزایش ارزش و وزن نسبت به سال گذشته

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۵:۴۴:۱۲
کد خبر: ۸۹۶۸۰۷
صادرات ۴۸۵ میلیون دلاری گمرک کرمانشاه / افزایش ارزش و وزن نسبت به سال گذشته
مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت: ۴۸۵ میلیون و ۵۶ هزار و ۹۹۷ دلار کالا با وزن یک میلیون و ۱۰۸ هزار و ۱۲۴ تن در گمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه صادر شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، خلیل حیدری ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه اظهار کرد: این میزان کالای صادر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۱۱ درصد و از حیث وزن ۱۷ درصد کاهش داشته است.

او افزود: از مجموع صادرات انجام شده، تشریفات صادرات از گمرک پرویزخان ۲۲۱ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۶۷۹ دلار کالا به وزن ۴۰۴ هزار و ۹۳۲ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۷۸ درصد و از حیث وزن نیز چهار درصد افزایش داشته است.

به گفته حیدری گمرک پرویزخان سهم نخست میزان صادرات را در بین گمرکات استان کرمانشاه در سال جاری را تاکنون به خود اختصاص داده است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه در ادامه توضیح داد که در این مدت نیز تشریفات صادرات از گمرک کرمانشاه ۲۱۷ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۲۴۴ دلار کالا به وزن ۵۲۸ هزار و ۵۰۲ تن می باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۴۴ درصد و از حیث وزن ۴۰ درصدکاهش داشته است.

حیدری تشریفات صادرات از گمرک خسروی را نیز ۳۶ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۷۶۲ دلار کالا به وزن ۸۸ هزار و ۵۷۱ تن اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۷۲ درصد و از لحاظ ارزش ۷۷ درصد رشد داشته است.

او همچنین تشریفات صادرات گمرک پاوه را ۹ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۳۱۲ دلار کالا به وزن ۸۶ هزار و ۱۱۷ تن عنوان کرد و افزود: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۱۸ درصد و از لحاظ وزن ۵۵۹ درصد افزایش داشته است.

حیدری عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را گوجه‌فرنگی تازه یا سردکرد، لوازم خانه داری و پاکیزگی از مواد پلاستیکی، هندوانه تازه، کود اوره، رخام پولیش داده شده شکل داده شده یا کار شده، خربزه، کیسه نایلونی، ظروف ملامین، رب گوجه فرنگی، پیاز و موسیر، انواع بستنی حتی دارای کاکائو و سفره یکبار مصرف اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز