برنامه ریزی خوزستان و ایلام برای خدمات ارتباطی بهتر به زائران اربعین

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۷:۳۰:۴۵
کد خبر: ۸۹۷۷۱۰
برنامه ریزی خوزستان و ایلام برای خدمات ارتباطی بهتر به زائران اربعین
در فاصله یک ماه مانده به مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، برنامه‌ریزی برای ارتباط‌ رسانی به زائران کربلای معلی در ۲ استان ایلام و خوزستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صالح نساج مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان در جلسه ستاد ویژه اربعین حسینی(ع) با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات انجام شده حوزه ICT در مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چزابه از نصب و راه‌اندازی ۱۴ سایت ارتباطی سیار توسط اپراتورهای موبایل در هر دو پایانه مرزی خبر داد.

وی با اشاره به حضور زائران در ورودی پایانه‌های مرزی و همپوشانی شبکه ارتباطی با کشور هم مرز گفت: برای جلوگیری از هزینه‌های ناخواسته رومینگ به هنگام استفاده از تلفن همراه، زائران باید وضعیت انتخاب شبکه موبایل خود را از حالت اتوماتیک خارج و در حالت دستی قرار دهند و این امر از سوی اپراتورهای تلفن همراه به‌صورت ارسال پیامک و نصب بنر در ورودی پایانه‌های مرزی انجام خواهد شد.

حسن بیگی مدیر ارتباطات زیرساخت استان ایلام نیز از توسعه بیش از ۵۰۰ کیلومتر فیبرنوری و افزایش ۲.۵ برابری ظرفیت پهنای باند دیتای این استان برای خدمات دهی مطلوب به زائران حسینی خبر داد. وی برای واگذاری سرویس‌های مورد نیاز اپراتورها و شرکت‌های مخابراتی از سوی زیرساخت در ایام اربعین حسینی اعلام آمادگی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز